اداره پاسخگویی به شکایات

دانشگاه شاهد
User-01
آقای دکتر

رئیس اداره پاسخگویی به شکایات

شماره تماس: 51215050

ایمیل: ؟؟؟@shahed.ac.ir 

شرح وظایف،  فعالیت ها و مسئولیت ها

 

تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر ، دوره ای و موردی از واحدهای تابعه دانشگاه

تدوین و طراحی چک لیست های مورد نیاز بازرسی

حضور فعال بازرسان جهت شناخت مشکلات مدیریتی و پرسنلی و ارائه راهکارهای مناسب جهت حل مشکلات

همکاری با سازمان های مربوطه از قبیل سازمان بازرسی کل کشور

طراحی، پیگیری و به روز رسانی سامانه الکترونیکی ثبت، پیگیری و رسیدگی به شکایات

دریافت شکایات حضوری و سیستمی دانشجویان، کارکنان، مدیران، اعضای هیات علمی و ارباب رجوع از واحدهای تابعه

بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهائی به منظور پاسخگوئی به شاکی.

بررسی و پاسخگوئی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی

پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکی

پاسخگو نمودن واحدهای تابعه دانشگاه در مقابل شکایات دانشجویان، کارکنان، مدیران، اعضای هیات علمی و ارباب رجوع ها

تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای بالاترین مقام مسئول

آسیب شناسی سازمانی و رفع نقاط ضعف از طریق تجزیه و تحلیل شکایات

پیگیری نتایج گزارش های تهیه شده

پیگیری ارسال پاسخ های تدوین شده برای  شاکیان

پیگیری مصوبات شوراها و کمیسیون‌های مرتبط با حوزه کاری

همکاری با گروه‌های اعزامی از وزارتین در حوزه نظارت و ارزیابی

انجام مأموریت‌ها و شرکت در جلسات مرتبط با حوزه‌کاری

نظارت و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی جهت انجام امور محوله

انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی و در چارچوب مقررات