شرح وظایف، فعالیت ها و مسئولیت ها
تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر ، دوره ای و موردی از واحدهای تابعه دانشگاه |
تدوین و طراحی چک لیست های مورد نیاز بازرسی |
حضور فعال بازرسان جهت شناخت مشکلات مدیریتی و پرسنلی و ارائه راهکارهای مناسب جهت حل مشکلات |
همکاری با سازمان های مربوطه از قبیل سازمان بازرسی کل کشور |
طراحی، پیگیری و به روز رسانی سامانه الکترونیکی ثبت، پیگیری و رسیدگی به شکایات |
دریافت شکایات حضوری و سیستمی دانشجویان، کارکنان، مدیران، اعضای هیات علمی و ارباب رجوع از واحدهای تابعه |
بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهائی به منظور پاسخگوئی به شاکی. |
بررسی و پاسخگوئی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی |
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکی |
پاسخگو نمودن واحدهای تابعه دانشگاه در مقابل شکایات دانشجویان، کارکنان، مدیران، اعضای هیات علمی و ارباب رجوع ها |
تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای بالاترین مقام مسئول |
آسیب شناسی سازمانی و رفع نقاط ضعف از طریق تجزیه و تحلیل شکایات |
پیگیری نتایج گزارش های تهیه شده |
پیگیری ارسال پاسخ های تدوین شده برای شاکیان |
پیگیری مصوبات شوراها و کمیسیونهای مرتبط با حوزه کاری |
همکاری با گروههای اعزامی از وزارتین در حوزه نظارت و ارزیابی |
انجام مأموریتها و شرکت در جلسات مرتبط با حوزهکاری |
نظارت و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی جهت انجام امور محوله |
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی و در چارچوب مقررات |