به گزارش «روابط عمومی» کانال رسمی
اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه شاهد در
اپلیکیشن روبیکا راه
اندازی شد.
روابط عمومی دانشگاه در راستای اطلاع رسانی بهنگام و مناسب، انتشار اخبار دقیق و معتبر، جلوگیری از انتشار اخبار غیر موثق از منابع نامعتبر، پیوستگی و سرعت بخشیدن به فرایند انتشار و دریافت اخبار، رویدادها و اطلاعیه های رسمی دانشگاه و نیز افزایش ارتباط و تقویت تعامل بین
دانشگاهیان دانشگاه و همچنین حضور فعال و موثر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن «روبیکا»
راهاندازی شده است.
علاقمندان می توانند از این پس اخبار و اطلاعیه های رسمی دانشگاه شاهد را در وب سایت رسمی دانشگاه و یا با عضویت در کانال روابط عمومی دانشگاه شاهد در اپلیکیشن روبیکا به آدرس (@shahed_pr) مشاهده و پیگیری نمایند.
گفتنی است که راههای ارتباطی پیشین، برای اطلاع از اخبار و اطلاعیه های رسمی دانشگاه
شاهد به قوت خود باقی است.
روبیکا یک اپلیکیشن جامع (سوپر اپ) است که برای کاربران فارسی زبان
دنیا سرویس های متعدد، متفاوت و جذابی را یکجا گرد هم آورده است تا بتوانند فقط از
طریق این اپلیکیشن کاربرپسند، با کیفیت و هوشمند به تمامی آنچه در تلفن همراه خود
متصور هستند، دسترسی داشته باشند. ماموریت روبیکا، فراهم نمودن پرکاربردترین، ساده ترین، سریع ترین، به
صرفه ترین و در عین حال، امن ترین امکانات، خدمات و محتوا منطبق بر قوانین جاری
کشور، تنها از طریق یک پلتفرم ساده است. کاربران تنها با یکبار عضویت و با یکبار
ورود (log in) می توانند به کلیه خدمات روبیکا دسترسی
داشه باشند و به تناسب نیاز خود از آن استفاده کنند. با توجه به رسالت تعاملی
روبیکا، با بهره مندی از تامین کنندگان و سرویس دهندگان متعدد، متنوع و قابل
اطمینان، خدمات و محتوای مناسب و مورد نیاز کاربران فراهم می شود. همچنین با
توافقی که بین اپلیکیشن روبیکا با اپراتور اول و دوم صورت گرفته است، هزینه ترافیک
اینترنت برای کاربران این اپلیکیشن رایگان می باشد.