پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

راه اندازی کانال روابط عمومی دانشگاه در روبیکا

تعداد بازدید: 774
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
راه اندازی کانال روابط عمومی دانشگاه در روبیکا

به گزارش «روابط عمومی» کانال رسمی اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه شاهد در اپلیکیشن روبیکا راه اندازی شد.


روابط عمومی دانشگاه در راستای اطلاع رسانی بهنگام و مناسب، انتشار اخبار دقیق و معتبر، جلوگیری از انتشار اخبار غیر موثق از منابع نامعتبر، پیوستگی و سرعت بخشیدن به فرایند انتشار و دریافت اخبار، رویدادها و اطلاعیه های رسمی دانشگاه و نیز افزایش ارتباط و تقویت تعامل بین دانشگاهیان دانشگاه و همچنین حضور فعال و موثر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن «روبیکا» راه‌اندازی شده است. 

علاقمندان می توانند از این پس اخبار و اطلاعیه های رسمی دانشگاه شاهد را در وب سایت رسمی دانشگاه و یا با عضویت در کانال روابط عمومی دانشگاه شاهد در اپلیکیشن روبیکا به آدرس (@shahed_pr) مشاهده  و پیگیری نمایند.

گفتنی است که راه‌های ارتباطی پیشین، برای اطلاع از اخبار و اطلاعیه های رسمی دانشگاه شاهد به قوت خود باقی است.

روبیکا یک اپلیکیشن جامع (سوپر اپ) است که برای کاربران فارسی زبان دنیا سرویس های متعدد، متفاوت و جذابی را یکجا گرد هم آورده است تا بتوانند فقط از طریق این اپلیکیشن کاربرپسند، با کیفیت و هوشمند به تمامی آنچه در تلفن همراه خود متصور هستند، دسترسی داشته باشند. ماموریت روبیکا، فراهم نمودن پرکاربردترین، ساده ترین، سریع ترین، به صرفه ترین و در عین حال، امن ترین امکانات، خدمات و محتوا منطبق بر قوانین جاری کشور، تنها از طریق یک پلتفرم ساده است. کاربران تنها با یکبار عضویت و با یکبار ورود (log in) می توانند به کلیه خدمات روبیکا دسترسی داشه باشند و به تناسب نیاز خود از آن استفاده کنند. با توجه به رسالت تعاملی روبیکا، با بهره مندی از تامین کنندگان و سرویس دهندگان متعدد، متنوع و قابل اطمینان، خدمات و محتوای مناسب و مورد نیاز کاربران فراهم می شود. همچنین با توافقی که بین اپلیکیشن روبیکا با اپراتور اول و دوم صورت گرفته است، هزینه ترافیک اینترنت برای کاربران این اپلیکیشن رایگان می باشد.

 ​

​​​​