پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1401

تعداد بازدید: 2733
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1401

به گزارش «روابط عمومي» دانشگاه، اطلاعيه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1402-1401 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه شاهد صادر شد.

 

ي

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم دوره کارشناسی ارشد گروه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي سال 1401 دانشگاه شاهد را به نکات ذیل در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید.

مراحل ثبت نام غيرحضور

ي

1-   دريافت و تكميل فرم ها و تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت نام

2-  بارگذاري فرم ها و مدارك مورد نياز در سامانه ثبت‌نام دانشگاه https://eduportal.shahed.ac.ir  و دريافت شماره دانشجويي

3-   اطمینان از صحت و کامل بودن مدارک با مراجعه به قسمت "نتیجه بررسی کارشناس دانشگاه" و سپس مراجعه به بند 13 سامانه با عنوان "اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو" و دریافت فرم مربوط

4-   مراجعه به صفحه اطلاع‌رساني دانشكده براي آگاهي از واحدهاي درسي و برنامه‌ريزي دانشكده

5-   انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس https://eduportal.shahed.ac.ir با استفاده از شماره دانشجويي دريافتي بعد از هماهنگي با دانشكده و مدير گروه بر اساس برنامه زمانبندي انتخاب واحد

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

1-   تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

2-  تصوير کارت ملی (پشت و رو)

3-  تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی

4-  تصویر دانشنامه یا گواهی موقت و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل داوطلب تا تاریخ 31/06/1401 باشد.

5-  تصویر فرم تکمیل شده مخصوص معدل برای دانشجویان سال آخر (که قبلاً توسط معاونت آموزشی دانشگاه امضا و مهر شده است)

فرم معدل دانشجویان سال آخر.pdfفرم معدل دانشجویان سال آخر.pdf 

6-تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان باشد.

تذکر مهم: پذیرفته شدگان مشمول (مخصوص برادران) بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام و کد رهگیری را در سامانه ثبت نام وارد نمایند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02151215242 (آقای هاشمی نیا-کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

تذکر مهم: دانشجویان موظف هستند پس از تایید کارشناس دانشگاه، برگه معافیت را پرینت گرفته و در سامانه آموزشی دانشگاه بارگزاری نمایند.

7-   تصویر گواهی 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی برای کلیه پذیرفته شدگان رشته پرستاری مراقبتهای ویژه حداکثر تا تاریخ 1401/06/31 (در صورتی که طرح نیروی انسانی بعد از فراغت در دوره کارشناسی بوده و در مراکز بالینی انجام وظیفه شده قابل قبول می باشد).

8-    پذیرفته شدگان شهريه پرداز می بایست علی الحساب نسبت به پرداخت شهریه ثابت نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 به مبلغ 43/753/590 ریال قبل از انتخاب واحد و از طریق سامانه آموزشی اقدام نمایند.

تذکر مهم: از دانشجویان اتباع خارجی نیز شهریه اخذ می شود.

9-    تصویر تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر بر اساس آئین نامه "تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب 97/10/30) برای پذیرفته شدگان با استفاده از شرایط استعداد درخشان (نمونه کشوری-با آزمون-بدون آزمون)

10-  تصویر مدرک معتبر نشان دهنده وضعيت سهميه رزمندگان و ایثارگران

تذکر مهم: در صورتی که در هر مرحله قبل از با حین یا بعد از تحصیل مشخص شود فرد پذیرفته شده با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران، واجد شرایط نبوده، ضمن لغو قبولی طبق ضوابط عمل خواهد شد.

11-  تکمیل فرم ثبت نام دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه برای آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال1401 و بارگذاری در سامانه ثبت نام

فرم ثبت نام دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه.docxفرم ثبت نام دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه.docx

12-       تکمیل کارنامه سلامت جسم  در (https://portal.saorg.ir/physicalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم  بایستی فرم خروجی حاوی کد پیگیری را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام بارگزاری نم

ايند.

دانشجویان بایستی بعد از تکمیل فرم الکترونیکی کارنامه سلامت و انجام آزمایشات ذکر شده در صفحه 4 فرم کارنامه سلامت جسم؛ با در دست داشتن فرم خروجی کارنامه سلامت که دارای کد رهگیری می باشد و نتایج آزمایشات در روز تعیین شده به مرکز بهداشت و  درمان دانشگاه واقع در محل درمانگاه مراجعه نمایند (تاریخ دقیق مراجعه متعاقبا اعلام خواهد شد).

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

13-       تکمیل کارنامه سلامت روان  در (http://portal.saorg.ir/mentalhealth )

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان الکترونیکی بایستی فرم خروجی حاوی کد پیگیری را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام بارگزاری نمايند.

14-    تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید در آدرس https://yun.ir/payesh01

15-   فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر): صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر ملزم به  تکمیل و بارگذاری اين فرم  در سامانه ثبت نام هستند. همچنین شرایط شمول دانشجویان شاهد و ایثارگر و مدارک لازم برای ثبت نام در فولدر پیوست آورده شده است.

دانشجویان شاهد و ایثارگر.docدانشجویان شاهد و ایثارگر.doc

فرم ثبت نام جهت درج در سایت.docفرم ثبت نام جهت درج در سایت.doc

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشجویان جدید.docمدارک لازم جهت ثبت نام دانشجویان جدید.doc


مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری

پذیرفته شدگان بایستی بعد از ثبت نام الکترونیکی، اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت کارشناسی خود را به همراه شش قطعه عکس جدید تمام رخ 4×3 در بازه زمانی 1401/06/27 تا 1401/06/30 به صورت حضوری به سرکار خانم خلیلی رئیس محترم اداره پذیرش و دانش آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی تحویل نمایند.

صفحه اطلاع‌رساني دانشكده ها

.

ت

ذکر مهم: دانشجویان محترم برای عضویت در گروه روبیکا بایستی لینک را برای یک آدرس گیرنده در پیام رسان روبیکا ارسال تا لینک فعال و از طریق آن در گروه روبیکا مربوط عضو شوند.

جد

ول (1): صفحه اطلاع رساني و شماره تماس كارشناسان دانشكده ها

نام​ دانشکده

آدرس سایت دانشکده

نام کارشناس

آی دی روبیکا

شماره تلفن


پزشکی

http://shahed.ac.ir/Pezeshki/Pages/PezeshkiHome.aspx

 

خانم هاجر سلطانی نژاد

@hajarsoltaninejad

021۵۱۲۱۲۶۷۹


پرستاری و مامایی

http:

//shahed.ac.ir/Parastari/Lists/11/AllItems.aspx

خانم خامنه

@zeinalikhamene

02151212153

 

بارگذاري مدارك و فرم ها در سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس https://eduportal.shahed.ac.ir  و دريافت شماره دانشجويي (ثبت نام اوليه):

1-   ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته شدگان می بایست از روز دوشنبه مورخ 1401/06/21 تا روز سه شنبه مورخ 1401/06/22، از طریق سامانهhttps://eduportal.shahed.ac.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرمهای مربوط اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرمهای مربوط برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد. پذیرفته شدگان محترم برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری "کد ملیU011 ( قبل از کد ملی U011 و بعد کد ملی ) و رمز عبور "کد ملی" استفاده نمایند.

2-   برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، مدارک و فرمهای مربوط می توانید در ساعات اداري با شماره تلفن 51215244 (سرکار خانم خلیلی- رئیس اداره پذیرش و دانش آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

3-   پذیرفته شدگان محترم لازم است؛ فرم های مذکور در مدارک مورد نیاز این اطلاعیه را به صورت تایپ شده تکمیل و آنها را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

4-   بعد از تایید نهایی و ارسال اطلاعات توسط پذیرفته شدگان محترم کارشناسان دانشگاه نسبت به بررسی مدارک اقدام نموده و در صورت نقص مدرک از طریق سامانه آن را اطلاع رسانی می نمایند. پذیرفته شده محترم می بایست حداکثر طی 1 روز کاری نواقص را برطرف نموده و مجددا از طریق همین سامانه نسبت به رفع نقص خود اقدام نماید. در غیر این صورت ثبت نام آنها لغو خواهد شد.

5-   در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

6-   در صورت تاييد ثبت نام اوليه، دانشجویان با استفاده از شماره دانشجويي که در اختيار پذيرفته شده محترم قرار مي گيرد مي توانند نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه اقدام نمايند. در صورت عدم تایید مدارک دانشجویان امکان اخذ واحد را نخواهند داشت.

پذیرفته شدگان محترم برای هر گونه سوال فنی در خصوص سامانه می­توانند پیام خود را از طریق آی دی روبیکا @MA_Hojatpanah به آقای مهندس حجت پناه ارسال نمایند

انتخاب واحد و اخذ دروس

1-   كليه پذیرفته شدگان موظفند پس از ثبت نام اولیه و بارگذاري مدارك به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشی بهستان(بعد از هماهنگي با استاد راهنما يا مدير گروه) نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس نيمسال طبق برنامه زمان بندی انتخاب واحد مندرج در سایت دانشگاه به آدرسhttp://shahed.ac.ir/education/SitePages/entekhabvahed.aspx  اقدام نماي

ند.

ت

ذکر مهم: انتخاب واحد در سامانه آموزشی دانشگاه تنها در صورت بارگذاری کامل مدارک ثبت نام به صورت الکترونیکی و تایید مدارک توسط کارشناس دانشگاه امکان پذیر است. لذا پذیرفته شدگان محترم بایستی در بارگذاری مدارک ثبت نام خود به صورت کامل در سامانه ثبت نام دقت لازم را انجام د

هند.

2-  کد کاربری شما براي ورود به سامانه آموزشي شماره دانشجویی بوده و رمز عبورشما شماره دانشجویی+ پنج رقم سمت راست شماره شناسنامه  است. در صورتي كه تعداد ارقام شماره شناسنامه كمتر از 5 رقم باشد به ازای کسری رقم شناسنامه بعد از شماره دانشجویی صفر قرار مي گيرد.

·       به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012  و شماره شناسنامه 211 باشد. رمز عبور : 87215101200211 خواهد بود.

·        اگر تعداد ارقام شماره شناسنامه بیشتر از 5 رقم باشد می بایست 5 رقم سمت راست شماره شناسنامه منظور شود. به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012 و شماره شناسنامه 00115426875 باشد کلمه عبور : 87215101226875 خواهد بود

 • برای دانشجویانی که دارای شماره شناسنامه نیستند از کد ملی آنها به عنوان شماره شناسنامه برای ایجاد رمز عبور استفاده می شود.

 

3-    در صورت هرگونه سوال در خصوص انتخاب واحد می توانید با کارشناس دانشکده (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) تماس بگیرید. همچنین در صورت هرگونه سوال و ابهام در خصوص دروسی که باید اخذ شود می توانید از طریق گروه روبیکا (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) با کارشناس/ مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشید.

شركت در كلاس هاي حضوري

تاريخ شروع کلاس ها برای دانشجویان جدید الورود از روز یکشنبه 27 شهریور 1401 بوده  و شركت در کلاس ها نیز به صورت حضوری خواهد بود.

ساير نكات

1-   دانشگاه تعهدی مبنی بر پرداخت وام به دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ندارد. لیکن در صورت تامین اعتبار لازم از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مساعدت مبنی بر پرداخت وام انجام خواهد شد.

2-   بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته شدگان محترم صادر خواهد شد که در خصوص نحوه و زمان بندی دریافت آنها از دانشکده مربوط متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

- بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

·      خوابگاه دانشگاه در دوران آموزش غير حضوري داير نيست.

·    خوابگاه دانشجويي به تمامی دانشجویان روزانه و نوبت دوم غیربومی خوابگاه در هنگام داير بودن آموزش حضوري تعلق می گیرد.

·

   دانشگاه خوابگاه متاهلی ندارد.

·    دانشجویان متقاضی خوابگاه دانشجویی بایستی از طریق وبسایت دانشگاه در قسمت دانشجویان به سامانه خوابگاه به آدرسhttp://dorm.shahed.ac.ir/ مراجعه و ضمن مطالعه مطالب مندرج از طریق گزینه پیش ثبت نام، مدارک را در سامانه مذکور جهت اسکان بارگذاری نمایند. ضمنا در صورت داشتن هر گونه سوال احتمالی با شماره 51215259 و 51215273 تماس بگیرند.

4-  داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان پذیرفته شده اند و ارگان صادر کننده آنان به ترتیب بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا ستاد کل نیروهای مسلح می باشد، در زمان ثبت نام نیازی به ارایه تائیدیه سهمیه ثبت نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تایید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشد.

ثبت نام معرفی شدگان دارای مغایرت معدل (معدل اعلام شده به سازمان سنجش) لغو و نتیجه به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.​


​​