پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت سال 1400 دانشگاه شاهد

تعداد بازدید: 509
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت سال 1400 دانشگاه شاهد
به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، اطلاعیه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون مقطع دکتری تخصصی (Ph.D. ) سال تحصیلی 1401-1400 گروه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه شاهد صادر شد.


ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری تخصصی (Ph.D. ) گروه های وزارت بهداشت سال 1400 دانشگاه شاهد را به نکات ذیل در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید.


مراحل ثبت نام غيرحضوري

1-     دريافت و تكميل فرم ها و تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت نام

2-     بارگذاري فرم ها و مدارك مورد نياز در سامانه ثبت‌نام دانشگاه و دريافت شماره دانشجويي

3-     مراجعه به صفحه اطلاع‌رساني دانشكده براي اگاهي از واحدهاي درسي و برنامه‌ريزي دانشكده

4-     انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه با استفاده از شماره دانشجويي دريافتي بعد از هماهنگي با دانشكده و مدير گروه  

5-     شركت در كلاس هاي غيرحضوري با استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه


مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

1-     تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

2-     تصوير کارت ملی (پشت و رو)

3-     تصویر دانشنامه کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای یا هر مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد.

4-     تصویر ریز نمرات کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد.

تبصره: لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر می بایست تصویر مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ 1400/10/30 باشد ارایه نمایند.

5-     تصویر كارت پايان خدمات يا معافيت دائم يا مدركي كه نشاندهنده ي وضعيت نظام وظيفه ي آقايان باشد.

تذکر مهم: پذیرفته شدگان مشمول (مخصوص برادران) بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir/prtl مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام نمایند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02151215242 (کارشناس مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

6-    تصویر موافقت نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی.

7-     تصویر حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی).

8-     تصویر گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی).

9-   تصویر مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر، (تصویر کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)

10-   تصویر سند تعهد محضری برای تمامی پذيرفته شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی (Ph.D.) و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری  به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمانهای دیگر نیستند (به غیر از دانشگاه های شهریه پرداز و آزاد اسلامی) به میزان یک برابر تحصیل (اصل تعهد محضری متعاقباً از دانشجویان دریافت خواهد شد.)

(فرم تعهد محضری دکتری بهداشت.docxمتن سند تعهد محضری.docx )

تذکر 1: پذیرفته شدگان محترم لازم است فرم تعهد محضری فوق را با سند تنظیم شده در دفترخانه های اسناد رسمی مطابقت داده تا مغایرتی وجود نداشته باشد. بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیت آن به عهده شخص پذیرفته شده می باشد.

تذکر 2: فرم تعهد محضری بایستی به ضمانت دو نفر کارمند رسمی یا پیمانی شاغل در دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و کارکنان قرارداد کار معین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی برسد.

تبصره 1- مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مؤسسات تابعه و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه خواهند سپرد. در این صورت به جای تصویر سند تعهد محضری، تصویر حکم استخدامی رسمی و تصویر تعهد به واحد مربوط در سامانه ثبت نام آپلود شود.

تبصره 2- مستخدمان رسمی سایر وزارت خانه ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و وابسته به دولت، چنان چه هزینه های تحصیلی ایشان توسط دستگاه مربوط تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت شود، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود. در این صورت به جای تصویر سند تعهد محضری، تصویر حکم استخدامی رسمی و نامه موافقت بالاترین مقام مسئول دستگاه مبنی بر پرداخت شهریه در سامانه ثبت نام آپلود شود.

 

11-   تصویر مدرک نشان دهنده وضعیت بدهی به صندوق رفاه دانشجویان

12-   تصویر مدرک زبان معتبر با حداقل نمره ذکر شده در ذیل که بیش از 2 سال از اعتبار آنها نگذشته باشد

MHLE  حداقل نمره 60، MSRT (MCHE سابق) حداقل نمره 60، TOEFL(iBT) حداقل نمره 72، TOLIMO حداقل نمره 515، (Academic) IELTS حداقل نمره 6

تذکر: در صورت عدم داشتن مدرک زبان معتبر، فرم تعهد شرکت در کلاس های زبان مورد تایید دانشگاه تکمیل و بارگذاری شود.

(فرم تعهد زبان دکتری بهداشت.docxفرم تعهد شرکت در کلاسهای زبان مورد تایید دانشگاه.docx )

13-   تکمیل کارنامه سلامت جسم  در (https://portal.saorg.ir/physicalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

14-   تکمیل کارنامه سلامت روان  در (http://portal.saorg.ir/mentalhealth )

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

15-   تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید در آدرس https://payesh.digisurvey.net/0aqr8

16-   تصوير پشت و روي كارت ايثارگري و فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر): صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر  ملزم به  تکمیل و بارگذاری اين فرم  در سامانه ثبت نام هستند.

(فرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.docفرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.doc )

 

صفحه اطلاع‌رساني دانشكده پزشکی

پذيرفته شدگان گرامي به منظور اطلاع از برنامه درسي و آموزشي خود باید به شرح جدول ذیل به سایت دانشکده پزشکی مراجعه و در صورت هر گونه سوال می­توانند به آی دی روبیکا کارشناس مربوط پیام و یا درساعات اداري با شماره تلفن کارشناس مربوط در دانشکده تماس بگیرند. همچنین پذیرفته شدگان می توانند در گروه های روبیکا که توسط هر گروه آموزشی ایجاد شده و آدرس آن از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی شده عضو و با مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشند.

جدول (1): صفحه اطلاع رساني و شماره تماس كارشناس دانشكده پزشکی

نام دانشکده

آدرس سایت دانشکده

نام کارشناس

آی دی روبیکا​

شماره تلفن

پزشکی

http://shahed.ac.ir/Pezeshki/Pages/PezeshkiHome.aspx

خانم هاجر سلطانی نژاد

@hajarsoltaninejad

02151212679



بارگذاري مدارك و فرم ها در سامانه ثبت نام و دريافت شماره دانشجويي (ثبت نام اوليه):

1-     ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته شدگان می بایست از ساعت 13:00روز دوشنبه مورخ 1400/7/19 تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه مورخ 1400/7/21، از طریق سامانه  sabt.shahed.ac.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرمهای مربوط اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرمهای مربوط برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد. پذیرفته شدگان برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری "کد ملی"  و رمز عبور "کد ملی" استفاده نمایند. به عنوان مثال اگر کد ملی شما 0082981431 است كاربري و رمز عبور  شما هردو 0082981431 خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، مدارک و فرمهای مربوط می توانید در کانال پیام رسان روبیکا برای نام کاربری @postgraduate_Registration پیام بگذارید.

2-     پذیرفته شدگان محترم لازم است؛ فرم های مذکور در مدارک مورد نیاز این اطلاعیه را به صورت تایپ شده تکمیل و نسخه پی دی اف آن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

3-     بعد از تایید نهایی و ارسال اطلاعات توسط پذیرفته شدگان محترم کارشناسان دانشگاه نسبت به بررسی مدارک اقدام نموده و در صورت نقص مدرک از طریق سامانه ثبت نام آن را اطلاع رسانی می نمایند. پذیرفته شده محترم می بایست حداکثر طی 1 روز کاری نواقص را برطرف نموده و مجددا از طریق همین سامانه نسبت به رفع نقص خود اقدام نماید. در غیر این صورت ثبت نام آنها لغو خواهد شد.

4-     در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

5-     در صورت تاييد ثبت نام اوليه، شماره دانشجويي در اختيار پذيرفته شده محترم قرار مي گيرد كه با استفاده از آن مي توانند نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه اقدام نمايند.


انتخاب واحد و اخذ دروس

1-   كليه پذیرفته شدگان موظفند پس از ثبت نام اولیه و بارگذاري مدارك به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشی دانشگاه –سامانه ناد- (بعد از هماهنگي با استاد راهنما يا مدير گروه) نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس نيمسال حد اكثر تا تاريخ 1400/07/21 اقدام نمايند .

2-   آدرس هاي  سامانه آموزشي دانشگاه به شرح زير بوده و راهنماي انتخاب واحد از طريق لينك  http://shahed.ac.ir/education/SiteAssets/SitePages/naad/help.pdf

 قابل دسترسي است.

http://std.shahed.ac.ir:7001/Student/

http://std2.shahed.ac.ir:7001/Student/

 

3-   کد کاربری شما براي ورود به سامانه آموزشي شماره دانشجویی بوده و رمز عبورشما شماره دانشجویی+ پنج رقم سمت راست شماره شناسنامه  است. در صورتي كه تعداد ارقام شماره شناسنامه كمتر از 5 رقم باشد به ازای کسری رقم شناسنامه بعد از شماره دانشجویی صفر قرار مي گيرد.

·   به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012  و شماره شناسنامه 211 باشد. رمز عبور : 87215101200211 خواهد بود.

·   اگر تعداد ارقام شماره شناسنامه بیشتر از 5 رقم باشد می بایست 5 رقم سمت راست شماره شناسنامه منظور شود. به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012 و شماره شناسنامه 00115426875 باشد کلمه عبور : 87215101226875 خواهد بود

 • برای دانشجویانی که دارای شماره شناسنامه نیستند از کد ملی آنها به عنوان شماره شناسنامه برای ایجاد رمز عبور استفاده می شود.

4-   در صورت هرگونه سوال در خصوص انتخاب واحد می توانید با کارشناس دانشکده (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) تماس بگیرید. همچنین در صورت هرگونه سوال و ابهام در خصوص دروسی که باید اخذ شود می توانید از طریق گروه روبیکا (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) با کارشناس/ مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشید.

5-   پذیرفته شدگان شهريه پرداز می بایست نسبت به پرداخت شهریه ثابت نیمسال اول 1401-1400 به مبلغ 55545000 ریال قبل از انتخاب واحد و از طریق سامانه آموزشی اقدام نمایند.


شركت در كلاسهاي غيرحضوري

1-    تاريخ شروع کلاس ها برای دانشجویان جدید الورود روز شنبه 24 مهر 1400 است و شركت در کلاس ها به صورت غیر حضوری (مجازي) و از طریق سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه  به آدرس stlms.shahed.ac.ir خواهد بود.

2-    پیش نیاز حضور در کلاس های مجازی دانشگاه بارگذاري مدارك در سامانه ثبت نام و نيز  انتخاب واحد در سامانه آموزشی دانشگاه (ناد) است.

3-   نام کاربری دانشجویان برای ورود به سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه، شماره دانشجویی و کلمه عبور، "شماره ملیp" می باشد.​ (برای نمونه کلمه عبور دانشجو با شماره ملی 0075072508 برابر p0075072508 خواهد بود)

4-     اطلاعات، زمان‌بندي، نرم افزارهاي جانبي و فايل هاي راهنماي لازم براي استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه در آدرس http://shahed.ac.ir/education/SitePages/elearning.aspx در دسترس است. توصيه مي شود پذيرفته شدگان، فايلهای راهنما را به دقت مطالعه فرمايند.

5-     پذیرفته شدگان گرامي در صورت وجود مشكل فني در خصوص استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه مي توانند با شماره تلفن 51215030 (فناوري دانشگاه) تماس حاصل نمايند. توجه شود اين شماره‌ صرفا پاسخ گوي مسائل فني استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي بوده و براي سوالات آموزشي با ساير شماره هاي در نظر گرفته شده در اين اطلاعيه تماس حاصل شود.  


ساير نكات:

1-     بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته شدگان محترم صادر خواهد شد که در خصوص نحوه و زمان بندی دریافت آنها از دانشکده مربوط متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

2-     بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

·   خوابگاه دانشگاه در دوران آموزش غير حضوري داير نيست.

·  خوابگاه دانشجويي به تمامی دانشجویان روزانه و شهريه پرداز غیربومی خوابگاه در هنگام داير بودن آموزش حضوري تعلق می گیرد.


​​​