پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401

تعداد بازدید: 12188
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401
به گزارش «روابط عمومي» دانشگاه، اطلاعیه شماره 1 ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 دانشگاه شاهد (گروه های وزارت علوم- با آزمون و بدون آزمون(استعداد درخشان)) صادر شد.


باسمه تعالی

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 دانشگاه شاهد را به نکات ذیل در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید:

مراحل ثبت نام غيرحضوري

1- دريافت و تكميل فرم‌ها و تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت‌نام

2- بارگذاري فرمها و مدارك مورد نياز در سامانه ثبت‌نام دانشگاهhttps://eduportal.shahed.ac.ir و دريافت شماره دانشجويي

3- اطمینان از صحت و کامل بودن مدارک با مراجعه به قسمت "نتیجه بررسی کارشناس دانشگاه" و سپس مراجعه به بند 13 سامانه با عنوان "اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو" و دریافت فرم مربوط​

4- مراجعه به صفحه اطلاع‌رساني دانشكده براي آگاهي از واحدهاي درسي و برنامه‌ريزي دانشكده

5- انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانهآموزشی دانشگاه به آدرس https://eduportal.shahed.ac.ir با استفاده از شماره دانشجويي دريافتي بعد از هماهنگي با دانشكده و مدير گروه بر اساس برنامه زمانبندي انتخاب واحد

 

​مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

1- تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

2- تصوير کارت ملی (پشت و رو)

3- تصویر گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی برای آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد آیین نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به شماره 77897/21 مورخ 5/5/93 شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند.

 (فرم شماره 1 - مخصوص فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی)

4- تصویر مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا 31/06/1401 و معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد. (برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است).

تبصره 1- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارایه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است تصویر اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) (فرم شماره 2) را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

(فرم شماره 2- مخصوص پذیرفته شدگانی که در زمان ثبت نام موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی  نمی باشند)

تبصره 2- آن دسته از پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثر تا تاریخ 31/6/1401 فارغ التحصیل می شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم شماره 3 (فرمتعهد فراغت‌ از تحصيل‌ دانشجويان‌ ترم‌ آخر دوره‌ كارشناسي) را تکمیل و در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

(فرم شماره 3 فرم​ تعهد فراغت از تحصیل مخصوص دانشجويان ترم آخر دوره کارشناسی)

تبصره 3- فضلا و طلاب حوزه های علمیه که بر اساس مدرک صادر شده توسط مراکز فوق دوره سطح 2 را گذرانده اند و تا تاریخ 31/6/1401 فارغ التحصیل می شوند، می توانند ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.

5- فرم تكميل شده تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور (فرم «شماره 4») (مخصوص دانشجويان دوره روزانه): صرفا پذیرفته شدگان دوره روزانه  ملزم به تکمیل و بارگذاری فرم «شماره 4» در سامانه ثبت نام هستند.

​(فر​م شماره 4 - مخصوص دانشجويان دوره روزانه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان)

6- تعهدنامه پذيرش مشروط (مخصوص پذیرفته شدگان -بدون آزمون (استعداد درخشان)): صرفا پذیرفته شدگان بدون آزمون (استعداد درخشان) ملزم به تکمیل و بارگذاری اين فرم در سامانه ثبت نام هستند.

(فرم تعهدنامه پذیرش مشروط- مخصوص پذیرفته شدگان بدون آزمون یا استعداد درخشان)

7- تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه­‌های 20 و 21 دفترچه راهنمای شماره (1) آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 مشخص کند (مخصوص برادران)

تذکر مهم: پذیرفته شدگان مشمول (مخصوص برادران) بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام و کد رهگیری را در سامانه ثبت نام وارد نمایند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02151215242 (آقای هاشمی نیا-کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

تذکر مهم: دانشجویان موظف هستند پس از تایید کارشناس دانشگاه، برگه معافیت را پرینت گرفته و در سامانه آموزشی دانشگاه بارگزاری نمایند.

8- حکم مرخصی سالانه با موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

9- اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت

10- تکمیل کارنامه سلامت جسم  در (https://portal.saorg.ir/physicalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم  بایستی فرم خروجی حاوی کد پیگیری را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام بارگزاری نمايند.

دانشجویان بایستی بعد از تکمیل فرم الکترونیکی کارنامه سلامت و انجام آزمایشات ذکر شده در صفحه 4 فرم کارنامه سلامت جسم؛ با در دست داشتن فرم خروجی کارنامه سلامت که دارای کد رهگیری می باشد و نتایج آزمایشات در روز تعیین شده به مرکز بهداشت و  درمان دانشگاه واقع در محل درمانگاه مراجعه نمایند(تاریخ دقیق مراجعه متعاقبا اعلام خواهد شد).

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

11- تکمیل کارنامه سلامت روان در (http://portal.saorg.ir/mentalhealth )

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان الکترونیکی بایستی فرم خروجی حاوی کد پیگیری را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام بارگزاری نمايند.

12- تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید در آدرس https://yun.ir/payesh01

13- فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر): صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر ملزم به  تکمیل و بارگزاری اين فرم در سامانه ثبت نام هستند. همچنین شرایط شمول دانشجویان شاهد و ایثارگر و مدارک لازم برای ثبت نام در فولدر پیوست آورده شده است.

(فولدر زیپ شده فرم ثبت نام واطلاعیه های مربوط به دانشجويان شاهد و ايثارگر)

14- پذیرفته شدگان محترم موظف هستند نسبت به دریافت تاییدیه مقطع قبلی (دوره کارشناسی) از طریق آدرس https://estelam.msrt.ir مندرج  در سامانه ثبت نام دانشگاه طبق راهنمای مربوط اقدام نمایند.


مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری

پذیرفته شدگان با آزمون بایستی بعد از ثبت نام الکترونیکی، اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت کارشناسی خود را به همراه شش قطعه عکس جدید تمام رخ 4×3 در بازه زمانی 27/06/1401 تا 30/06/1401 به صورت حضوری به سرکار خانم خلیلی، رئیس محترم اداره پذیرش و دانش آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی تحویل نمایند.

همچنین پذیرفته شدگان مشروط بدون آزمون (استعداد درخشان) که از طریق تماس تلفنی به آن‌ها اطلاع داده شده است موظف هستند اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت کارشناسی خود را به همراه شش قطعه عکس جدید تمام رخ 4×3در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 1401/06/15 و 1401/06/16 به صورت حضوری به سرکارخانم خلیلی رئیس محترم اداره پذیرش و دانش آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی و مدارک زیر را به سرکارخانم واسعی کارشناس محترم استعداد درخشان دانشگاه تحویل نمایند. گفتنی است پذیرش این دانشجویان به صورت مشروط بوده و پذیرش قطعی بعد از تایید مراجع ذی صلاح صورت می گیرد.

1-اصل فرم تعداد واحد و معدل تا پایان ترم ششم تحصیلی (یا تابستان متصل به ترم ششم تحصیلی )تائید شده دانشگاه محل تحصیل که قبلاً در سامانه استعداد درخشان بارگذاری نموده اید به همراه کارنامه تحصیلی (تائید شده دانشگاه محل تحصیل) دوره کارشناسی تا پایان ترم هشتم تحصیلی به تفکیک ترم های تحصیلی که در آن تعداد واحد،معدل ترم و معدل کل لحاظ شده باشد.

2-گواهی فراغت از تحصیل (درصورت فارغ التحصیلی) یا گواهی اعلام  تعداد واحدهای گذرانده و معدل کل تا پایان ترم هشتم تحصیلی و اعلام فراغت از تحصیل تا تاریخ 30/06/1401

3- فرم تکمیل و امضا شده تعهدنامه

(فرم تعهد ثبت نام)

4- کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پشت و رو

5-در صورت اشتغال کپی حکم کارگزینی

6- فیش واریز مبلغ 1/190/000 ریال  (درج نام و نام خانوادگی و رشته پذیرفته شده بر روی فیش به همراه یک عدد کپی خوانا).

اطلاعات پرداخت به شرح ذیل است:

شماره کارت : 2282-2998-9570-6367

شماره حساب: 4001021101007489

شماره شبا: 770100004001021101007489 IR

شناسه پرداخت: 294021174113560001135607480010

7-فرم تکمیل شده بررسی صلاحیت های عمومی سازمان سنجش( از فایل پیوست فرم بررسی صلاحیت های عمومی دریافت و پس از تکمیل کلیه موارد به‌صورت دقیق و الصاق عکس، بدون خط‌خوردگی و دارای امضا و تاریخ )به همراه یک نسخه کپی ارسال شود. ( داوطلبان بایستی صداقت را در تکمیل فرم رعایت نمایند. تکمیل اطلاعات به‌صورت ناقص منجر به «تاخیر» در اعلام نتیجه و درج اطلاعات نادرست، غلط و خلاف واقعیت، ممکن است منجر به «ابطال نتیجه» شود.

(فرم بررسی صلاحیت های عمومی دانشجویان-سازمان سنجش)


صفحه اطلاع‌رساني دانشكده ها

پذيرفته شدگان گرامي به منظور اطلاع از برنامه درسي و آموزشي خود باید به شرح جدول ذیل به سایت دانشکده مربوط مراجعه و در صورت هر گونه سوال می‌­توانند به آی‌دی روبیکای کارشناس مربوط پیام و یا درساعات اداري با شماره تلفن کارشناس مربوط در دانشکده تماس بگیرند. همچنین پذیرفته شدگان می توانند در گروه‌های روبیکا که توسط هر گروه آموزشی ایجاد شده و آدرس آن از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی شده عضو و با مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشند.

تذکر مهم: دانشجویان محترم برای عضویت در گروه روبیکا بایستی لینک را برای یک آدرس گیرنده در پیام رسان روبیکا ارسال کنند تا لینک فعال شده و از طریق آن در گروه روبیکای مربوط عضو شوند.

جدول (1): صفحه اطلاع رساني و شماره تماس كارشناسان دانشكده ها

نام دانشکده

آدرس سایت دانشکده

نام کارشناس

آی دی روبیکا

شماره تلفن

فنی و​ مهندسی

http://shahed.ac.ir/FaniMohandesi/Pages/edu-announcements.aspx

خانم ارشدی

@Zarshadi

02151212053

هنر

http://shahed.ac.ir/Honar/SitePages/edu-etelaiye.aspx

خانم موسوی

@Arteducation

02151212545

09190985343

علوم پایه

http://shahed.ac.ir/OlumPayeh/Pages/FacultyOfBasicScience.aspx

آقای برزگر

خانم قادری

@sasbs133

@Asrap1390

02151212216

02151212214

علوم کشاورزی

http://link.shahed.ac.ir/527daf

آقای مصطفایی/خانم زروج

@Mostafaeifar

@Manizhehjarvaj

02151212342

علوم انسانی

http://shahed.ac.ir/hum/Pages/home.aspx

 

مطابق فایل اطلاعات کارشناسان و گروه روبیکای علوم انسانی​ در ذيل جدول

پردیس خودگردان

http://shahed.ac.ir/PardisKhodgardan/Pages/Home.aspx

آقای قاسم خواه

@Shahed_Bsc_Edu

02166952210

02151212210

(فایل اطلاعات کارشناسان و گروه روبیکای علوم انسانی)

​​

بارگذاري مدارك و فرم‌ها در سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس https://eduportal.shahed.ac.ir و دريافت شماره دانشجويي (ثبت نام اوليه):

1-  ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته شدگان می بایست از ساعت 17 روز دوشنبه مورخ 14/6/1401 تا روز جمعه مورخ 18/6/1400، از طریق سامانه https://eduportal.shahed.ac.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگزاری مدارک و فرم های مربوط اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم‌های مربوط برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد. پذیرفته شدگان با آزمون برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری"شماره داوطلبیU011( قبل از شماره داوطلبی U011 و بعد شماره داوطلبی ) و رمز عبور "کد ملی" استفاده نمایند. پذیرفته شدگان بدون آزمون برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری "کدملیU011" ( قبل از کد ملی U011 و بعد کدملی) و رمز عبور "کد ملی" استفاده نمایند.

2-   برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، مدارک و فرم های مربوط می توانید در ساعات اداري با شماره تلفن 51215244 (سرکار خانم خلیلی- رئیس اداره پذیرش و دانش آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

3-   پذیرفته شدگان محترم لازم است؛ فرم های مذکور در مدارک مورد نیاز این اطلاعیه را به صورت تایپ شده تکمیل و آن ها را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

4-   بعد از تایید نهایی و ارسال اطلاعات توسط پذیرفته شدگان محترم، کارشناسان دانشگاه نسبت به بررسی مدارک اقدام نموده و در صورت نقص مدرک از طریق سامانه آن را اطلاع رسانی می نمایند. پذیرفته شده محترم می بایست حداکثر طی 1 روز کاری نواقص را برطرف نموده و مجددا از طریق همین سامانه نسبت به رفع نقص خود اقدام نماید. در غیر این صورت ثبت نام آن ها لغو خواهد شد.

5-   در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

6-    در صورت تاييد ثبت نام اوليه، دانشجویان با استفاده از شماره دانشجويي که در اختيار پذيرفته شده محترم قرار مي گيرد مي توانند نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه اقدام نمايند. در صورت عدم تایید مدارک، دانشجویان امکان اخذ واحد را نخواهند داشت.

7-   پذیرفته شدگان محترم برای هر گونه سوال فنی در خصوص سامانه می­ توانند پیام خود را از طریق آی دی روبیکا @MA_Hojatpanah به آقای مهندس حجت پناه ارسال نمایند.

 

انتخاب واحد و اخذ دروس

1-    كليه پذیرفته شدگان موظفند پس از ثبت نام اولیه و بارگذاري مدارك به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشی بهستان(بعد از هماهنگي با استاد راهنما يا مدير گروه) نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس نيمسال طبق برنامه زمان بندی انتخاب واحد مندرج در سایت دانشگاه به آدرسhttp://shahed.ac.ir/education/SitePages/entekhabvahed.aspx  اقدام نمايند.

تذکر مهم: انتخاب واحد در سامانه آموزشی دانشگاه تنها در صورت بارگذاری کامل مدارک ثبت نام به صورت الکترونیکی و تایید مدارک توسط کارشناس دانشگاه امکان پذیر است. لذا پذیرفته شدگان محترم بایستی در بارگذاری مدارک ثبت نام خود به صورت کامل در سامانه ثبت نام دقت لازم را انجام دهند.

2-  کد کاربری شما براي ورود به سامانه آموزشي شماره دانشجویی بوده و رمز عبورشما شماره دانشجویی+ پنج رقم سمت راست شماره شناسنامه  است. در صورتي كه تعداد ارقام شماره شناسنامه كمتر از 5 رقم باشد به ازای کسری رقم شناسنامه بعد از شماره دانشجویی صفر قرار مي گيرد.

· به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012و شماره شناسنامه 211 باشد. رمز عبور : 87215101200211 خواهد بود.

· اگر تعداد ارقام شماره شناسنامه بیشتر از 5 رقم باشد می بایست 5 رقم سمت راست شماره شناسنامه منظور شود. به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012 و شماره شناسنامه 00115426875 باشد کلمه عبور : 87215101226875 خواهد بود

 • برای دانشجویانی که دارای شماره شناسنامه نیستند از کد ملی آنها به عنوان شماره شناسنامه برای ایجاد رمز عبور استفاده می شود.

3-  پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان بايد نسبت به پرداخت شهریه ثابت خود قبل از انتخاب واحد از طریق سامانه آموزشی اقدام نمایند. شهریه دانشجویاندوره نوبت دوم و پردیس خودگردانسال 1400از طریق آدرس زیر قابل دسترس است. دانشجویان دوره نوبت دوم و پردیس خودگردان بایستی این شهریه را به صورت علی الحساب پرداخت نمایند. شهریه دقیق بر اساس مصوبات هیات امنا متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

http://shahed.ac.ir/gradoffice/SitePages/sh​ahrie.aspx

4-  در صورت هرگونه سوال در خصوص انتخاب واحد می توانید با کارشناس دانشکده (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) تماس بگیرید. همچنین در صورت هرگونه سوال و ابهام در خصوص دروسی که باید اخذ شود می توانید از طریق گروه روبیکا (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) با کارشناس/ مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشید.


شركت در كلاس هاي حضوري

تاريخ شروع کلاس ها برای دانشجویان جدید الورود از روز یکشنبه 27 شهریور 1401 بوده  و شركت در کلاس ها نیز به صورت حضوری خواهد بود.

ساير نكات

1- دانشگاه تعهدی مبنی بر پرداخت وام به دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ندارد. لیکن در صورت تامین اعتبار لازم از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مساعدت مبنی بر پرداخت وام انجام خواهد شد.

2- بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته شدگان محترم صادر خواهد شد که در خصوص نحوه و زمان بندی دریافت آن ها از دانشکده مربوط متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

3- بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

· خوابگاه دانشگاه در دوران آموزش غير حضوري داير نيست.

· خوابگاه دانشجويي به تمامی دانشجویان روزانه و نوبت دوم غیربومی در هنگام داير بودن آموزش حضوري تعلق می گیرد.

· به دانشجویان پردیس خودگردان خوابگاه تعلق نمی گیرد.

· دانشگاه خوابگاه متاهلی ندارد.

· دانشجویان متقاضی خوابگاه دانشجویی بایستی از طریق وبسایت دانشگاه در قسمت دانشجویان به سامانه خوابگاه به آدرس http://dorm.shahed.ac.ir مراجعه و ضمن مطالعه مطالب مندرج از طریق گزینه پیش ثبت نام، مدارک را در سامانه مذکور جهت اسکان بارگذاری نمایند. ضمنا در صورت داشتن هر گونه سوال احتمالی با شماره 51215259 و 51215273 تماس بگیرند.

4-   داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان پذیرفته شده اند و ارگان صادر کننده آنان به ترتیب بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا ستاد کل نیروهای مسلح می باشد، در زمان ثبت نام نیازی به ارایه تائیدیه سهمیه ثبت نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تایید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشد.

5-  ثبت نام معرفی شدگان دارای مغایرت معدل (معدل اعلام شده به سازمان سنجش) لغو و نتیجه به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

 
​​​​