پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399

تعداد بازدید: 10654
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399
به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، اطلاعیه ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 دانشگاه شاهد (گروه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) صادر شد.


بسمه تعالی

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 دانشگاه شاهد را به نکات ذیل در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید.

مراحل ثبت نام غيرحضوري:

1-   دريافت و تكميل فرم ها و تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت نام

2-   بارگذاري فرم ها و مدارك مورد نياز در سامانه ثبت‌نام دانشگاه و دريافت شماره دانشجويي

3-   مراجعه به صفحه اطلاع‌رساني دانشكده براي آگاهي از واحدهاي درسي و برنامه‌ريزي دانشكده

4-   انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه با استفاده از شماره دانشجويي دريافتي

5-   شركت در كلاس هاي غيرحضوري با استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

1-   تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

2-    تصوير کارت ملی (پشت و رو)

3-   تصویر مدرک کارشناسی (ليسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد (برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است).

تذكر مهم: كليه پذیرفته‌شدگان بايد اصل گواهی موقت کارشناسی به همراه شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری و پشت‌نويسي شده را طبق برنامه زمان‌بندی که متعاقبا اعلام خواهد شد به مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند.

تبصره 1- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارایه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است تصویر گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) (فرم شماره 2) را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

(فرم شماره 2- مخصوص پذیرفته شدگانی که در زمان ثبت نام موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی  نمی باشند)

فرم شماره 2.docxفرم شماره 2.docx 

تبصره 2- آن دسته از پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثر تا تاریخ 99/7/30 فارغ التحصیل می شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم تعهد فراغت از تحصيل دانشجويان ترم آخر (فرم شماره 3) را علاوه بر فرم شماره 2 تكميل و در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

(فرم شماره 3 - مخصوص دانشجويان ترم آخر دوره کارشناسی)

 فرم شماره 3.docxفرم شماره 3.docx

تبصره 3- بر اساس مصوبه جلسه 3368 مورخ 3/11/1374 شوراي عالي انقلاب فرهنگي در مورد مدارك تحصيلي صادر شده توسط مركز مديريت حوزه هاي علميه يا مركز مديريت حوزه علميه خراسان و يا اصفهان،  فضلا و طلاب حوزه های علمیه که بر اساس مدرک صادر شده توسط مراکز فوق دوره سطح 2 را گذرانده‌اند و تا تاریخ 99/7/30 فارغ التحصیل می‌شوند، منحصرا مجاز بوده اند در هريك از كد رشته هاي امتحاني گروه علوم انساني ثبت نام نمايند و مشروط به گذراندن دروس پيش نياز به تشخيص گروه آموزشي ادامه تحصيل نمايند. اين دسته از داوطلبان بايد تصوير مدرك فراغت از تحصيل خود را كه توسط مركزهاي مذكور صادر شده است، (به جاي تصوير مدرك كارشناسي) در سامانه بارگذاري نمايند.

4- فرم تكميل شده تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور (فرم «شماره 4») (مخصوص دانشجويان دوره روزانه): صرفا پذیرفته شدگان دوره روزانه  ملزم به تکمیل و بارگذاری اين فرم در سامانه ثبت نام هستند.

(فرم شماره 4 - مخصوص دانشجويان دوره روزانه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان)

فرم شماره 4.docxفرم شماره 4.docx

5- تصویر گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی(ليسانس) برای آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد آیین نامه ادامه تحصيل فارغ التحصيلان رتبه اول دوره كارشناسي مصوب جلسه 25/4/93 شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند.

 (فرم شماره 1 - مخصوص فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی)

فرم شماره 1.docxفرم شماره 1.docx

6- تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه شماره 3 دفترچه راهنمای شماره (1) آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 مشخص کند (مخصوص برادران)

تذکر مهمپذیرفته شدگان مشمول (مخصوص برادران) بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir/prtl مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام و کد درخواست و تصوير گواهي ثبت درخواست را در سامانه ثبت نام وارد نمایند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02151215242 (کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

7- تصوير حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت (مخصوص كارمندان دولت)

8- تصوير موافقتنامه كتبي و بدون قيد و شرط براي فارغ التحصيلان رشته هاي دبيري و از اداره اموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت (مخصوص فارغ التحصيلان رشته هاي دبيري)

9- تکمیل کارنامه سلامت جسم  در (https://portal.saorg.ir/physicalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

10- تکمیل کارنامه سلامت روان  در (http://portal.saorg.ir/mentalhealth )

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

11- تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید در آدرس https://payesh.digisurvey.net/0aqr8

دانشجويان بعد از تكميل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند

12- تصوير پشت و روي كارت ايثارگري و فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر): صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر  ملزم به  تکمیل و بارگذاری اين فرم  در سامانه ثبت نام هستند.

(فرم اطلاعات دانشجويان شاهد و ايثارگر)

فرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.docفرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.doc


صفحه اطلاع‌رساني دانشكده ها:

پذيرفته شدگان گرامي به منظور اطلاع از برنامه درسي و آموزشي خود باید به شرح جدول ذیل به سایت دانشکده مربوط مراجعه و در صورت هر گونه سوال می توانند درساعات اداري با شماره تلفن کارشناس مربوط در دانشکده تماس بگیرند. همچنین پذیرفته شدگان می توانند در گروههای روبیکا که توسط هر گروه آموزشی ایجاد شده و آدرس آن از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی شده عضو و با مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشند.

جدول (1): صفحه اطلاع رساني و شماره تماس كارشناسان دانشكده ها

نام دانشکده

آدرس سایت دانشکده

نام کارشناس

شماره تلفن

فنی و​ مهندسی

http://shahed.ac.ir/FaniMohandesi/SitePages/ettelaieye%20amoozeshi.aspx

خانم برات زاده

02151212087

هنر

http://shahed.ac.ir/Honar/SitePages/edu-etelaiye.aspx

خانم موسوی

02151212545

09190985343

علوم پایه

http://shahed.ac.ir/OlumPayeh/Pages/FacultyOfBasicScience.aspx

 

آقای برزگر

02151212216

علوم کشاورزی

http://link.shahed.ac.ir/527daf

آقای مشاکریمی/خانم زروج

02151212342

علوم انسانی

http://shahed.ac.ir/hum/Pages/home.aspx

مطابق فایل اطلاعات کارشناسان و گروه روبیکا علوم انسانی در ذيل جدول

پردیس خودگردان

http://shahed.ac.ir/PardisKhodgardan/Pages/Home.aspx

آقای قاسم خواه

02166952210

02151212210


اطلاعات کارشناسان دانشكده انسانی+گروه روبیکا.pdfاطلاعات کارشناسان دانشكده انسانی+گروه روبیکا.pdf


بارگذاري مدارك و فرم ها در سامانه ثبت نام و دريافت شماره دانشجويي (ثبت نام اوليه):

1-   ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته شدگان می بایست از ساعت 15 روز جمعه مورخ 99/8/9 تا ساعت 23 روز دوشنبه مورخ 99/8/12 از طریق سامانه (sabt.shahed.ac.ir ​)نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم های مربوط اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم های مربوط برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد. پذیرفته شدگان برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری "کدملی"  و رمز عبور "کدملی " استفاده نمایند. به عنوان مثال اگر کد ملی شما 0082981431 است كاربري و رمز عبور  شما هردو 0082981431 خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، مدارک و فرم های مربوط می توانید در ساعات اداري با شماره تلفن 51215240 تماس بگیرید.

2-   پذیرفته شدگان محترم لازم است؛ فرمهای مذکور در مدارک مورد نیاز این اطلاعیه را به صورت تایپ شده تکمیل و تصوير آن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

3-   بعد از تایید نهایی و ارسال اطلاعات توسط پذیرفته شدگان محترم کارشناسان دانشگاه نسبت به بررسی مدارک اقدام نموده و در صورت نقص مدرک از طریق سامانه ثبت نام آن را اطلاع رسانی می نمایند. پذیرفته شده محترم می بایست حداکثر طی 1 روز کاری نواقص را برطرف نموده و مجددا از طریق همین سامانه نسبت به رفع نقص خود اقدام نماید. در غیر این صورت ثبت نام آنها لغو خواهد شد.

4-   در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

5-   در صورت تاييد ثبت نام اوليه، شماره دانشجويي پذيرفته شده در اختيار ايشان قرار مي گيرد كه با استفاده از آن مي تواند نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه اقدام نمايد.

انتخاب واحد و اخذ دروس

1-    كليه پذیرفته شدگان موظفند بلافاصله پس از ثبت نام اولیه و بارگذاري مدارك به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشی دانشگاه سامانه ناد- (بعد از هماهنگي با استاد راهنما يا مدير گروه) نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس نيمسال حداكثر تا تاريخ 14/8/99 اقدام نمايند.

2-  آدرس هاي  سامانه آموزشي دانشگاه به شرح زير بوده و راهنماي انتخاب واحد از طريق لينك  http://shahed.ac.ir/education/SiteAssets/SitePages/naad/help.pdf قابل دسترسي است.

http://std.shahed.ac.ir:7001/Student/

http://std2.shahed.ac.ir:7001/Student/

3-  کد کاربری شما براي ورود به سامانه آموزشي شماره دانشجویی بوده و رمز عبورشما شماره دانشجویی+ پنج رقم سمت راست شماره شناسنامه  است. در صورتي كه تعداد ارقام شماره شناسنامه كمتر از 5 رقم باشد به ازای کسری رقم  شناسنامه بعد از شماره دانشجویی صفر قرار مي گيرد.

به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012  و شماره شناسنامه 211 باشد. رمز عبور : 87215101200211 خواهد بود.

اگر تعداد ارقام شماره شناسنامه بیشتر از 5 رقم باشد می بایست 5 رقم سمت راست شماره شناسنامه منظور شود. به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012 و شماره شناسنامه 00115426875 باشد کلمه عبور : 87215101226875 خواهد بود

برای دانشجویانی که دارای شماره شناسنامه نیستند از کد ملی آنها به عنوان شماره شناسنامه برای ایجاد رمز عبور استفاده می شود.

4-  پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان بايد نسبت به پرداخت شهریه ثابت خود قبل از انتخاب واحد از طریق سامانه آموزشی اقدام نمایند. شهریه دانشجویان دوره نوبت دوم کارشناسی ارشد از طریق آدرس زیر قابل دسترس است:

http://shahed.ac.ir/gradoffice/SiteAssets/SitePages/shahrie/shahrie99.zip

5-  در صورت هرگونه سوال در خصوص انتخاب واحد می توانید با کارشناس دانشکده (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) تماس بگیرید. همچنین در صورت هرگونه سوال و ابهام در خصوص دروسی که باید اخذ شود می توانید از طریق گروه روبیکا (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) با کارشناس/ مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشید.

شركت در كلاس هاي غيرحضوري

1-   تاريخ شروع کلاس ها برای دانشجویان جدید الورود متعاقبا اطلاع رساني شده و شركت در کلاس ها نیز به صورت غیر حضوری (مجازي) و از طریق سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه  به آدرس (lms.shahed.ac.ir)خواهد بود.

2-    پیش نیاز حضور در کلاسهای مجازی دانشگاه بارگذاري مدارك در سامانه ثبت نام و نيز  انتخاب واحد در سامانه آموزشی دانشگاه (ناد) است.

3-   نام کاربری دانشجویان برای ورود به سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه، شماره دانشجویی و کلمه عبور، "شماره ملیp" می باشد. (برای نمونه کلمه عبور دانشجو با شماره ملی 0075072508 برابر p0075072508 خواهد بود)

4-   اطلاعات، زمان‌بندي، نرم افزارهاي جانبي و فايل هاي راهنماي لازم براي استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه در آدرس (http://shahed.ac.ir/education/SitePages/elearning.aspx​) در دسترس است. توصيه مي شود پذيرفته شدگان فايل ها راهنما به دقت مطالعه فرمايند.

5-   پذیرفته شدگان گرامي در صورت وجود مشكل فني در خصوص استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه مي توانند با شماره تلفن 51215030 (فناوري و اطلاعات دانشگاه) تماس حاصل نمايند. توجه شود اين شماره صرفا پاسخ گوي مسائل فني استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي بوده و براي سوالات آموزشي با ساير شماره هاي در نظر گرفته شده در اين اطلاعيه تماس حاصل شود.  

ساير نكات:

1-   دانشگاه شاهد تعهدی مبنی بر پرداخت وام به دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ندارد. لیکن در صورت تامین اعتبار لازم از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مساعدت مبنی بر پرداخت وام انجام خواهد شد.

2-   بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته شدگان محترم صادر خواهد شد که در خصوص نحوه و زمان بندی دریافت آنها از دانشکده مربوط متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

3-   بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

خوابگاه دانشگاه در دوران آموزش غير حضوري داير نيست.

خوابگاه دانشجويي به تمامی دانشجویان روزانه و نوبت دوم غیربومی خوابگاه در هنگام داير بودن آموزش حضوري تعلق می گیرد.

به دانشجویان پردیس خودگردان خوابگاه تعلق نمی گیرد.

دانشگاه شاهد خوابگاه متاهلی ندارد.


 

​​​