پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400

تعداد بازدید: 8579
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400
به گزارش«روابط عمومی» دانشگاه، اطلاعیه ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه شاهد گروه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.



بسمه تعالی

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه شاهد را به نکات ذیل در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید.

مراحل ثبت نام غيرحضوري

1-   دريافت و تكميل فرم ها و تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت نام

2-   بارگذاري فرم ها و مدارك مورد نياز در سامانه ثبت‌ نام دانشگاه و دريافت شماره دانشجويي

3-   مراجعه به صفحه اطلاع‌ رساني دانشكده براي اگاهي از واحدهاي درسي و برنامه‌ريزي دانشكده

4-   انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه با استفاده از شماره دانشجويي دريافتي بعد از هماهنگي با دانشكده و مدير گروه

5-   شركت در كلاس هاي غيرحضوري با استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

1-   تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

2-    تصوير کارت ملی (پشت و رو)

3-  تصویر گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی برای آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد آیین نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به شماره 77897/21 مورخ 93/5/5 شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند.

 (فرم شماره 1.docxفرم شماره 1.docx - مخصوص فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی)

4-   تصویر مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا 1400/07/30 و معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد. (برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است).

تذكر مهم: كليه پذیرفته‌شدگان بايد اصل گواهی موقت کارشناسی به همراه شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری و پشت‌نويسي شده را طبق برنامه زمان‌بندی که متعاقبا اعلام خواهد شد به مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند.

تبصره 1- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارایه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است تصویر اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) (فرم شماره 2) را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

(فرم شماره 2.docxفرم شماره 2.docx - مخصوص پذیرفته شدگانی که در زمان ثبت نام موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی  نمی باشند)

تبصره 2- آن دسته از پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته (1400/06/10 لغایت 1400/06/13) دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثر تا تاریخ 1400/07/30 فارغ التحصیل می شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه 78 دفترچه راهنمای شماره (1) یا صفحه 512 دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی شماره (2) را دریافت و آن را توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی تایید و در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند (فرم شماره 3).

(فرم شماره 3.docxفرم شماره 3.docx - مخصوص دانشجويان ترم آخر دوره کارشناسی)

تبصره 3- فضلا و طلاب حوزه های علمیه که بر اساس مدرک صادر شده توسط مراکز فوق دوره سطح 2 را گذرانده اند و یا تا تاریخ 1400/7/30 فارغ التحصیل می شوند، می توانند ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.

5-   فرم تكميل شده تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور (فرم «شماره 4») (مخصوص دانشجويان دوره روزانه): صرفا پذیرفته شدگان دوره روزانه  ملزم به تکمیل و بارگذاری فرم «شماره 4» در سامانه ثبت نام هستند.

(فرم شماره 4.docxفرم شماره 4.docx - مخصوص دانشجويان دوره روزانه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان)

6-   تعهدنامه پذيرش مشروط (مخصوص پذیرفته شدگان -بدون آزمون (استعداد درخشان)): صرفا پذیرفته شدگان بدون آزمون (استعداد درخشان) ملزم به تکمیل و بارگذاری اين فرم در سامانه ثبت نام هستند.

تعهد نامه پذیرش مشروط-استعداد درخشان.docxتعهد نامه پذیرش مشروط-استعداد درخشان.docx

7-   تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 19 دفترچه راهنمای شماره (1) آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 مشخص کند (مخصوص برادران)

تذکر مهم: پذیرفته شدگان مشمول (مخصوص برادران) بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir/prtl مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام و کد رهگیری را در سامانه ثبت نام وارد نمایند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02151215242 (کارشناس اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

8-  حکم مرخصی سالانه با موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

9-   تکمیل کارنامه سلامت جسم  در (https://portal.saorg.ir/physicalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

10-  تکمیل کارنامه سلامت روان  در (http://portal.saorg.ir/mentalhealth )

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

11-  تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید در آدرس https://payesh.digisurvey.net/0aqr8

12-  فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر): صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر  ملزم به  تکمیل و بارگذاری اين فرم  در سامانه ثبت نام هستند. دقت شود كه تصوير کارت ایثارگری نيز در اين فرم درج گردد.

فرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.docxفرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.docx


صفحه اطلاع‌رساني دانشكده ها

پذيرفته شدگان گرامي به منظور اطلاع از برنامه درسي و آموزشي خود باید به شرح جدول ذیل به سایت دانشکده مربوط مراجعه و در صورت هر گونه سوال می­توانند به آی دی روبیکا کارشناس مربوط پیام و یا درساعات اداري با شماره تلفن کارشناس مربوط در دانشکده تماس بگیرند. همچنین پذیرفته شدگان می توانند در گروههای روبیکا که توسط هر گروه آموزشی ایجاد شده و آدرس آن از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی شده عضو و با مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشند.

جدول (1): صفحه اطلاع رساني و شماره تماس كارشناسان دانشكده ها​

نام دانشکده

آدرس سایت دانشکده​

نام کارشناس

آی دی روبیکا

شماره تلفن

فنی و​ مهندسی

http://shahed.ac.ir/FaniMohandesi/SitePages/ettelaieye%20amoozeshi.aspx

خانم ساریجلو

@Sarijloo1922

51212094

فنی و مهندسی

http://shahed.ac.ir/FaniMohandesi/SitePages/ettelaieye%20amoozeshi.aspx

خانم سیدین

@Seyyedin2053

51212053

هنر

http://shahed.ac.ir/Honar/SitePages/edu-etelaiye.aspx

خانم موسوی

@Arteducation

02151212545

09190985343

علوم پایه

http://shahed.ac.ir/OlumPayeh/Pages/FacultyOfBasicScience.aspx

آقای برزگر

خانم قادری

@Shahed_Bsc_Edu

@Asrap1390

02151212216

02151212214

علوم کشاورزی

http://shahed.ac.ir/Keshavarzi/Pages/home.aspx

آقای مشاکریمی/خانم زروج

@Majidmkarimi00

@Manizhehjarvaj

02151212342

علوم انسانی

http://shahed.ac.ir/hum/Pages/home.aspx

 

مطابق فایل اطلاعات کارشناسان و گروه روبیکا علوم انسانی در ذيل جدول

پردیس خودگردان

http://shahed.ac.ir/PardisKhodgardan/Pages/Home.aspx

آقای قاسم خواه

@Shahed_Bsc_Edu

02166952210

02151212210

 

اطلاعات کارشناسان انسانی+گروه روبیکا.docxفایل اطلاعات کارشناسان دانشکده انسانی+گروه روبیکا.docx


بارگذاري مدارك و فرم ها در سامانه ثبت نام و دريافت شماره دانشجويي (ثبت نام اوليه)

1-   ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته شدگان می بایست در روزهای دوشنبه  مورخ 1400/08/03 الی چهارشنبه مورخ 1400/08/05، از طریق سامانه sabt.shahed.ac.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم های مربوط اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم های مربوط برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد. پذیرفته شدگان برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری "کد ملی"  و رمز عبور "کد ملی" استفاده نمایند. به عنوان مثال اگر کد ملی شما 0082981431 است كاربري و رمز عبور  شما هردو 0082981431 خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، مدارک و فرم های مربوط می توانید در ساعات اداري با شماره تلفن 51215244 (رئیس اداره پذیرش و دانش آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

2-   پذیرفته شدگان محترم لازم است؛ فرمهای مذکور در مدارک مورد نیاز این اطلاعیه را به صورت تایپ شده تکمیل و آنها را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

3-   بعد از تایید نهایی و ارسال اطلاعات توسط پذیرفته شدگان محترم کارشناسان دانشگاه نسبت به بررسی مدارک اقدام نموده و در صورت نقص مدرک از طریق سامانه ثبت نام آن را اطلاع رسانی می نمایند. پذیرفته شده محترم می بایست حداکثر طی 1 روز کاری نواقص را برطرف نموده و مجددا از طریق همین سامانه نسبت به رفع نقص خود اقدام نماید. در غیر این صورت ثبت نام آنها لغو خواهد شد.

4-   در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

5-   در صورت تاييد ثبت نام اوليه، شماره دانشجويي در اختيار پذيرفته شده محترم قرار مي گيرد كه با استفاده از آن مي توانند نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه حد اكثر تا روز چهارشنبه مورخ 1400/08/05 اقدام نمايند.

6-  پذیرفته شدگان محترم برای هر گونه سوال فنی در خصوص سامانه ثبت نام می­توانند با شماره تلفن 51215044 (کارشناس اداره فناوری اطلاعات) تماس بگیرند یا پیام خود را از طریق آی دی روبیکا @MA_Hojatpanah ارسال نمایند. همچنین امکان دادن پیام از طریق سامانه ثبت نام به کارشناس محترم فناوری اطلاعات دانشگاه نیز وجود دارد.

انتخاب واحد و اخذ دروس

1-  كليه پذیرفته شدگان موظفند پس از ثبت نام اولیه و بارگذاري مدارك به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشی دانشگاه سامانه ناد- (بعد از هماهنگي با استاد راهنما يا مدير گروه) نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس نيمسال حداكثر تا روز چهارشنبه مورخ 1400/08/05 اقدام نمايند.

2-  آدرس هاي  سامانه آموزشي دانشگاه به شرح زير بوده و راهنماي انتخاب واحد از طريق لينك  http://shahed.ac.ir/education/SiteAssets/SitePages/naad/help.pdf

 قابل دسترسي است.

http://std.shahed.ac.ir:7001/Student/

http://std2.shahed.ac.ir:7001/Student/

3- کد کاربری شما براي ورود به سامانه آموزشي شماره دانشجویی بوده و رمز عبور شما شماره دانشجویی+ پنج رقم سمت راست شماره شناسنامه است. در صورتي كه تعداد ارقام شماره شناسنامه كمتر از 5 رقم باشد به ازای کسری رقم شناسنامه بعد از شماره دانشجویی صفر قرار مي گيرد.

·   به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012  و شماره شناسنامه 211 باشد. رمز عبور : 87215101200211 خواهد بود.

·   اگر تعداد ارقام شماره شناسنامه بیشتر از 5 رقم باشد می بایست 5 رقم سمت راست شماره شناسنامه منظور شود. به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012 و شماره شناسنامه 00115426875 باشد کلمه عبور : 87215101226875 خواهد بود

 • برای دانشجویانی که دارای شماره شناسنامه نیستند از کد ملی آنها به عنوان شماره شناسنامه برای ایجاد رمز عبور استفاده می شود.

4-   پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان بايد نسبت به پرداخت شهریه ثابت خود قبل از انتخاب واحد از طریق سامانه آموزشی اقدام نمایند. شهریه دانشجویان دوره نوبت دوم و پردیس خودگردان سال 1400 به ترتیب از طریق آدرسهای زیر قابل دسترس است:

http://shahed.ac.ir/gradoffice/SiteAssets/SitePages/shahrie/nobat2.pdf

http://shahed.ac.ir/gradoffice/SiteAssets/SitePages/shahrie/pardis.pdf 

5- در صورت هرگونه سوال در خصوص انتخاب واحد می توانید با کارشناس دانشکده (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) تماس بگیرید. همچنین در صورت هرگونه سوال و ابهام در خصوص دروسی که باید اخذ شود می توانید از طریق گروه روبیکا (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) با کارشناس/ مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشید.

شركت در كلاس هاي غيرحضوري

1-   تاريخ شروع کلاس ها برای دانشجویان جدید الورود از روز شنبه مورخ 8 آبان 1400 بوده  و شركت در کلاس ها نیز به صورت غیر حضوری (مجازي) و از طریق سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه  به آدرس stlms.shahed.ac.ir يا vshahed.viannacloud.ir خواهد بود.  در صورت هرگونه تغيير در نحوه ارائه دروس متعاقبا اطلاع رساني مي شود.

2-   پیش نیاز حضور در کلاس های مجازی دانشگاه بارگذاري مدارك در سامانه ثبت نام و نيز  انتخاب واحد در سامانه آموزشی دانشگاه (ناد) است.

3-   نام کاربری دانشجویان برای ورود به سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه، شماره دانشجویی و کلمه عبور، "شماره ملیp" می باشد. (برای نمونه کلمه عبور دانشجو با شماره ملی 0075072508 برابر p0075072508 خواهد بود)

4-   اطلاعات، زمان‌بندي، نرم افزارهاي جانبي و فايل هاي راهنماي لازم براي استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه در آدرس http://shahed.ac.ir/education/SitePages/elearning.aspx  در دسترس است. توصيه مي شود پذيرفته شدگان فايل های راهنما به دقت مطالعه فرمايند.

5-   پذیرفته شدگان گرامي در صورت وجود مشكل فني در خصوص استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه مي توانند با کارشناسان فناوری اطلاعات مربوط به دانشکده خود طبق جدول 2 تماس حاصل نمايند. توجه شود اين شماره صرفا پاسخگوي مسائل فني استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي بوده و براي سوالات آموزشي با ساير شماره هاي در نظر گرفته شده در اين اطلاعيه تماس حاصل شود.

 

جدول (2) : اطلاعات کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه به تفکیک هر دانشکده


دانشكده

نام

نام خانوادگی

تلفن داخلی

آی دی روبیکا کارشناس

علوم انساني

 

سید احمد

حسینی

02151215041

@Sahosseinii

رامین

تقی پور

02151212431

@Hum_Admin

مهدی

شعاعی

02151215037

@m_shoaei

علوم پایه

مسعود

محمدی زاده

02151212209

@SHAHED_BSC_IT

رضا

سلیمی

02151215034

@Reza8704

سعید

رستم زاده

02151215039

@saeed_rostamzadeh

فنی مهندسی

ندا

رحمنی

02151212060

@Shahed_eng_it

علی

ایزدی نیا

02151212060

@Shahed_eng_it_0

کشاورزی

نظرعلی

جعفرپور

02151212345

@engjafarpour

رضا

عابدینی

02151215038

@rezaabedini67

هنر

سادنا

یوسفی

02151212507

@syousefi2020

محمد علی

حجت پناه

02151215044

@MA_Hojatpanah

 

ساير نكات

1-   دانشگاه تعهدی مبنی بر پرداخت وام به دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ندارد. لیکن در صورت تامین اعتبار لازم از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مساعدت مبنی بر پرداخت وام انجام خواهد شد.

2-   بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته شدگان محترم صادر خواهد شد که در خصوص نحوه و زمان بندی دریافت آنها از دانشکده مربوط متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

3-   بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

·   خوابگاه دانشگاه در دوران آموزش غير حضوري داير نيست.

·    خوابگاه دانشجويي به تمامی دانشجویان روزانه و نوبت دوم غیربومی خوابگاه در هنگام داير بودن آموزش حضوري تعلق می گیرد.

·     به دانشجویان پردیس خودگردان خوابگاه تعلق نمی گیرد.

·      دانشگاه خوابگاه متاهلی ندارد.

4-   داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان پذیرفته شده اند، در زمان ثبت نام نیازی به ارایه تائیدیه سهمیه ثبت نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تایید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشد.

5-  ثبت نام معرفی شدگان دارای مغایرت معدل (معدل اعلام شده به سازمان سنجش) لغو و نتیجه به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

6-   آن دسته از پذیرفته شدگان نیم سال اول که همه واحدهای درسی آنان تا 1400/07/30 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان اعلام فراغت از تحصیل آنان به هر علت (به شرطی که برای نیمسال اول سال تحصیلی١٤٠٠-١٤٠١واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده آنان به صورت معرفی به استاد باشد) تا تاریخ1400/09/30 باشد، می­توانند با ارائه گواهی مربوط به دانشگاه مراجعه نمایند.