پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) سال 1399

تعداد بازدید: 3659
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) سال 1399
به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، اطلاعیه ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D ) سال 1399 دانشگاه شاهد (گروه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) صادر شد.



بسمه تعالی

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) سال 1399 دانشگاه شاهد را به نکات ذیل در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید.

مراحل ثبت نام غيرحضوري:

1-   دريافت و تكميل فرم ها و تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت نام

2-   بارگذاري فرم ها و مدارك مورد نياز در سامانه ثبت‌نام دانشگاه و دريافت شماره دانشجويي

3-   مراجعه به صفحه اطلاع‌رساني دانشكده براي اگاهي از واحدهاي درسي و برنامه‌ريزي دانشكده

4-   انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه با استفاده از شماره دانشجويي دريافتي

5-   شركت در كلاس هاي غيرحضوري با استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

1-   تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

2-    تصوير کارت ملی (پشت و رو)

3-   تصویر مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد.

4-   تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در آن معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد قید شده باشد.

تبصره 1 : پذیرفته شدگانی که موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و یا دکتری حرفه ای در زمان ثبت نام نمی باشند موظف به تكميل فرم (ج) و بارگذاری در سامانه ثبت نام هستند.

(فرم (ج) - فرم پذیرفته شدگانی که موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و یا دکتری حرفه ای در زمان ثبت نام نمی باشند)

(فرم (ج .docxفرم ج .docx

تبصره 2:  دانشجویان کارشناسی ارشد که تا تاریخ 99/7/30 فارغ التحصیل می شوند  موظف به تكميل فرم (الف) (فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد) و بارگذاری آن در سامانه ثبت نام به جاي مدرك كارشناسي ارشد علاوه بر فرم ج هستند.

(فرم (الف)- مخصوص دانشجویان ترم آخر که تا 99/7/30 فارغ التحصیل می شوند)

فرم الف.docxفرم الف.docx

تذكر مهم: كليه پذیرفته‌شدگان بايد اصل گواهی موقت کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری و پشت‌نويسي شده را طبق برنامه زمان‌بندی که متعاقبا اعلام خواهد شد به مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند. برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام برای آنان معافیت تحصیلی صادر می شود باید 12 قطعه عکس 4×3 ارائه نمایند.

5-   فرم (ب) تکمیل شده (تعهد آموزش رایگان) برای پذیرفته شدگان دوره روزانه و بارگذاری در سامانه ثبت نام

(فرم (ب)- فرم تعهد آموزش رایگان برای پذیرفته شدگان دوره روزانه)

فرم ب.docxفرم ب.docx

6-     تصوير مدرک زبان انگلیسی معتبر از یکی از آزمون های   MSRT (MCHE) - TOLIMO   IELTS  -  TOEFL (بیش از 2 سال از اعتبار آن نگذشته باشد)- در صورت عدم داشتن مدرک زبان معتبر، فرم تعهد شرکت در کلاسهای زبان مورد تایید دانشگاه تکمیل و بارگذاری شود)

(فرم د- فرم تعهد شرکت در کلاس های زبان مورد تایید دانشگاه)

فرم د.docxفرم د.docx

7-  تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام شماره (1) آزمون ورودی دوره دکتری "Ph.D." نیمه متمرکز سال 99 مشخص کند (مخصوص برادران).

تذکر مهم: پذیرفته شدگان مشمول (مخصوص برادران) بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir/prtl مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام و کد درخواست و تصوير گواهي ثبت درخواست را در سامانه ثبت نام وارد نمایند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02151215242 (کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

8- تصویر معرفی‌نامه رسمی دانشگاه محل خدمت مبنی بر واجد شرایط بودن طبق ضوابط مندرج در صفحه 10 دفترچه راهنماي انتخاب رشته هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) آزمون دكتري سال 99، براي استفاده از امتیاز ویژه مربیان رسمی ـ قطعی و رسمی ـ آزمایشی

تبصره: مطابق بخشنامه شماره 26398 مورخ 99/6/12 سازمان سنجش مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی امکان بهره مندی از سهمیه مربیان را خواهند داشت.

9-  تکمیل کارنامه سلامت جسم  در  سامانه (https://portal.saorg.ir/physicalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

10-  تکمیل کارنامه سلامت روان  در سامانه (http://portal.saorg.ir/mentalhealth )

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

11-  تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید در سامانه https://payesh.digisurvey.net/0aqr8

12- تصوير پشت و روي كارت ايثارگري و فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر): صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر  ملزم به  تکمیل و بارگذاری اين فرم  در سامانه ثبت نام هستند.

فرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.docفرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.doc


صفحه اطلاع‌رساني دانشكده ها:

پذيرفته شدگان گرامي به منظور اطلاع از برنامه درسي و آموزشي خود باید به شرح جدول ذیل به سایت دانشکده مربوط مراجعه و در صورت هر گونه سوال می توانند درساعات اداري با شماره تلفن کارشناس مربوط در دانشکده تماس بگیرند. همچنین پذیرفته شدگان می توانند در گروه های روبیکا که توسط هر گروه آموزشی ایجاد شده و آدرس آن از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی شده عضو و با مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشند.

جدول (1): صفحه اطلاع رساني و شماره تماس كارشناسان دانشكده ها

نام ​دانشکده


​آدرس سایت دانشکده

نام کارشناس


شماره تلفن


فنی و مهندسی

http://shahed.ac.ir/FaniMohandesi/SitePages/ettelaieye%20amoozeshi.aspx

خانم برات زاده

02151212087


هنر

http://shahed.ac.ir/Honar/SitePages/edu-etelaiye.aspx

خانم موسوی

02151212545

09190985343


علوم پایه

http://shahed.ac.ir/OlumPayeh/Pages/FacultyOfBasicScience.aspx

آقای برزگر

02151212216



کشاورزی

 http://link.shahed.ac.ir/527daf

آقای مشاکریمی

خانم زروج

02151212342


علوم انسانی

http://shahed.ac.ir/hum/Pages/home.aspx

مطابق فایل اطلاعات کارشناسان و گروه روبیکا دانشكده علوم انسانی در ذيل جدول

پردیس خودگردان

http://shahed.ac.ir/PardisKhodgardan/Pages/Home.aspx

آقای قاسم خواه

02151212210

02166952210


اطلاعات کارشناسان دانشكده علوم انسانی+گروه روبیکا.pdfاطلاعات کارشناسان دانشكده علوم انسانی+گروه روبیکا.pdf


بارگذاري مدارك و فرم ها در سامانه ثبت نام و دريافت شماره دانشجويي (ثبت نام اوليه)

1-   ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته شدگان می بایست از ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 99/8/5 لغايت ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 99/8/7، از طریق سامانه (https://sabt.shahed.ac.ir/​) نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم های مربوط اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم های مربوط برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد. پذیرفته شدگان برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری "کد ملی"  و رمز عبور "کد ملی" استفاده نمایند. به عنوان مثال اگر کد ملی شما 0082981431 است كاربري و رمز عبور  شما هردو 0082981431 خواهد بود. 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، مدارک و فرم های مربوط می توانید در ساعات اداري با شماره تلفن 51215240 (اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

2-   پذیرفته شدگان محترم لازم است؛ فرم های مذکور در مدارک مورد نیاز این اطلاعیه را به صورت تایپ شده تکمیل و تصوير آن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

3-   بعد از تایید نهایی و ارسال اطلاعات توسط پذیرفته شدگان محترم کارشناسان دانشگاه نسبت به بررسی مدارک اقدام نموده و در صورت نقص مدرک از طریق سامانه ثبت نام آن را اطلاع رسانی می نمایند. پذیرفته شده محترم می بایست حداکثر طی 1 روز کاری نواقص را برطرف نموده و مجددا از طریق همین سامانه نسبت به رفع نقص خود اقدام نماید. در غیر این صورت ثبت نام آنها لغو خواهد شد.

4-   در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

5-   در صورت تاييد ثبت نام اوليه، شماره دانشجويي در اختيار پذيرفته شده محترم قرار مي گيرد كه با استفاده از آن مي توانند نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه اقدام نمايند.

 انتخاب واحد و اخذ دروس

1-   كليه پذیرفته شدگان موظف اند پس از ثبت نام اولیه و بارگذاري مدارك به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشی دانشگاه سامانه ناد- (بعد از هماهنگي با استاد راهنما يا مدير گروه) نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس نيمسال حداكثر تا تاريخ  99/8/10 اقدام نمايند.

2- آدرس هاي سامانه آموزشي دانشگاه به شرح زير بوده و راهنماي انتخاب واحد از طريق آدرس  http://shahed.ac.ir/education/SiteAssets/SitePages/naad/help.pdf قابل دسترسي است.

آدرس های سامانه آموزشی دانشگاه شاهد:

http://std.shahed.ac.ir:7001/Student/

http://std2.shahed.ac.ir:7001/Student/

3- کد کاربری شما براي ورود به سامانه آموزشي شماره دانشجویی بوده و رمز عبورشما شماره دانشجویی+ پنج رقم سمت راست شماره شناسنامه  است. در صورتي كه تعداد ارقام شماره شناسنامه كمتر از 5 رقم باشد به ازای کسری رقم شناسنامه بعد از شماره دانشجویی صفر قرار مي گيرد.

 به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012  و شماره شناسنامه 211 باشد. رمز عبور : 87215101200211 خواهد بود.

اگر تعداد ارقام شماره شناسنامه بیشتر از 5 رقم باشد می بایست 5 رقم سمت راست شماره شناسنامه منظور شود. به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012 و شماره شناسنامه 00115426875 باشد کلمه عبور : 87215101226875 خواهد بود

برای دانشجویانی که دارای شماره شناسنامه نیستند از کد ملی آنها به عنوان شماره شناسنامه برای ایجاد رمز عبور استفاده می شود.

4 - پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان بايد نسبت به پرداخت شهریه ثابت خود قبل از انتخاب واحد از طریق سامانه آموزشی اقدام نمایند. شهریه دانشجویان دوره نوبت دوم کارشناسی ارشد از طریق آدرس زیر قابل دسترس است:

http://shahed.ac.ir/gradoffice/SiteAssets/SitePages/shahrie/shahrie99.zip

5- در صورت هرگونه سوال در خصوص انتخاب واحد می توانید با کارشناس دانشکده (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) تماس بگیرید. همچنین در صورت هرگونه سوال و ابهام در خصوص دروسی که باید اخذ شود می توانید از طریق گروه روبیکا (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) با کارشناس/ مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشید.

شركت در كلاس هاي غيرحضوري

1-   تاريخ شروع کلاس ها برای دانشجویان جدید الورود متعاقبا از طريق سايت دانشگاه اعلام خواهد شد.  

2-   شركت در کلاس ها به صورت غیر حضوری (مجازي) و از طریق سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه  به آدرس (lms.shahed.ac.ir)خواهد بود.

3-   پیش نیاز حضور در کلاس های مجازی دانشگاه بارگذاري مدارك در سامانه ثبت نام و نيز  انتخاب واحد در سامانه آموزشی دانشگاه (ناد) است.

4-   نام کاربری دانشجویان برای ورود به سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه، شماره دانشجویی و کلمه عبور، "شماره ملیp" می باشد. (برای نمونه کلمه عبور دانشجو با شماره ملی 0075072508 برابر p0075072508 خواهد بود)

5-   اطلاعات، زمان‌بندي، نرم افزارهاي جانبي و فايل هاي راهنماي لازم براي استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه در آدرس (http://shahed.ac.ir/education/SitePages/elearning.aspx​) در دسترس است. توصيه مي شود پذيرفته شدگان فايل های راهنما به دقت مطالعه فرمايند.

6-   پذیرفته شدگان گرامي در صورت وجود مشكل فني در خصوص استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه مي توانند با شماره تلفن 51215030 (اداره فناوري و اطلاعات دانشگاه) تماس حاصل نمايند. توجه شود اين شماره صرفا پاسخ گوي مسائل فني استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي بوده و براي سوالات آموزشي با ساير شماره هاي در نظر گرفته شده در اين اطلاعيه تماس حاصل شود.  

ساير نكات:

1-   دانشگاه تعهدی مبنی بر پرداخت وام به دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ندارد. لیکن در صورت تامین اعتبار لازم از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مساعدت مبنی بر پرداخت وام انجام خواهد شد.

2-   بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته شدگان محترم صادر خواهد شد که در خصوص نحوه و زمان بندی دریافت آنها از دانشکده مربوط متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

3-   بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

خوابگاه دانشگاه در دوران آموزش غير حضوري داير نيست.

خوابگاه دانشجويي به تمامی دانشجویان روزانه و نوبت دوم غیربومی خوابگاه در هنگام داير بودن آموزش حضوري تعلق می گیرد.

به دانشجویان پردیس خودگردان خوابگاه تعلق نمی گیرد.

دانشگاه شاهد خوابگاه متاهلی ندارد.

4-  داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان پذیرفته شده اند و ارگان صادر کننده آنان به ترتیب بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا ستاد کل نیروهای مسلح می باشد، در زمان ثبت نام نیازی به ارایه تائیدیه سهمیه ثبت نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تایید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشد.

5-   ثبت نام معرفی شدگان دارای مغایرت معدل (معدل اعلام شده به سازمان سنجش) لغو و نتیجه به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

 

​​​​​