پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

ثبت ­نام پذیرفته ­شدگان کنکور سراسری مقطع کارشناسی و دکتری حرفه ­ای سال 1399

تعداد بازدید: 12944
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
ثبت ­نام پذیرفته ­شدگان کنکور سراسری مقطع کارشناسی و دکتری حرفه ­ای سال 1399

​به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، اطلاعیه ثبت ­نام غيرحضوري پذیرفته­ شدگان کنکور سراسری مقطع کارشناسی و دکتری حرفه ­ای سال 1399 دانشگاه شاهد منتشر شد.


بسمه تعالی

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم کنکور سراسری مقطع کارشناسی و دکتری حرفه ­ای سال 1399 دانشگاه شاهد را به نکات زیر در خصوص نحوه ثبت­ نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید.

مراحل ثبت نام غيرحضوري:

1- دريافت و تكميل فرم ­ها و تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت نام

2- بارگذاري فرم­ ها و مدارك مورد نياز در سامانه ثبت نام دانشگاه به آدرس https://sabt.shahed.ac.ir و دريافت شماره دانشجويي

3- مراجعه به صفحه اطلاع‌ رساني دانشكده براي اگاهي از واحدهاي درسي و برنامه‌ريزي دانشكده

4-مشاهده دروس اخذ شده در سامانه آموزشي دانشگاه به آدرس http://std.shahed.ac.ir:7001/Student/Pages/acmstd/loginPage.jsp با استفاده از شماره دانشجويي دريافتي

5- شركت در كلاس­هاي غيرحضوري با استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه به آدرس (lms.shahed.ac.ir)

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

1- تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

2- تصوير کارت ملی (پشت و رو)

(آن دسته از پذیرفته شدگانی که هنوز موفق به دریافت کارت ملی خود نشده اند تصویر رسید اقدام برای دریافت کارت ملی خود را به جای تصویر پشت و روی کارت ملی بار گذاری نمایند)

3- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (مخصوص برادران) (در صورت وجود)

4- تصویر کارنامه کنکور سراسری

5-  تکمیل درخواست تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  در آدرس https://emt.medu.ir  

(در سامانه تأییدیه مدارک تحصیلی در قسمت «نوع استعلام گیرنده» عبارت دانشگاههای وابسته را انتخاب و استعلام گیرنده را «دانشگاه شاهد» تعیین فرمایید)

دانشجويان بعد از تكميل درخواست  بايد کد پیگیری دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

 

6- تصویر گواهی نامه­ های زیر با توجه به نظام آموزشی مربوط 

ردیف

نظام آموزشی

نوع مدرک

1-1

نظام قديم آموزش متوسطه

تصویر اصل يا گواهي مدرك تحصيلي دوره چهار ساله يا دوره شش ساله دبيرستان و يا هنرستان با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان و آموزش و پرورش با درج نوع ديپلم، بخش و شهرستان محل اخذ ديپلم

1-2

تصویر گواهي تحصيلي سال ماقبل و 2 سال ماقبل ديپلم با درج بخش و شهرستان محل تحصيل با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان با درج بخش و شهرستان سال ماقبل و 2 سال قبل از ديپلم

1-3

تصویر اصل گواهي يا كارنامه تحصيلي ديپلم نظام قديم با قيد معدل كتبي ديپلم با امضا و ممهور به مهر دبيرستان و سازمان آموزش و پرورش

2-1

نظام آموزشي سالي واحدي يا ترمي واحدي

تصویر اصل مدرك يا گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي با مهر و امضاي مدير مركز پيش دانشگاهي و آموزش و پروش با درج رشته تحصيلي، بخش و شهرستان محل اخذ مدرك پيش دانشگاهي

2-2

تصویر اصل مدرك يا گواهي ديپلم متوسطه نظام آموزشي ترمي واحدي / سالي واحدي با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان و آموزش و پرورش با در بخش و شهرستان محل اخذ مدرك

2-3

تصویر اصل مدرك و يا گواهي سال ما قبل ديپلم با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان با در بخش و شهرستان محل اخذ مدرك

2-4

تصویر اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام آموزشي ترمي واحدي / سالي واحدي )رياضي فيزیك، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي ( در هر يك از سال هاي 1384 به بعد با امضا و مهر دبيرستان و سازمان آموزش و پرورش

2-5

تصویر اصل كارنامه تحصيلي دوره پيش دانشگاهي (رياضي فيزیك، علوم تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي و هنر)  از سال 1391 با امضا و مهر دبيرستان و سازمان آموزش و پرورش

3-1

نظام آموزشي جديد (6-3-3)

تصویر اصل مدرك يا گواهي موقت پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه با مُهر و امضاي مدير دبيرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرك

3-2

تصویر گزارش كلي سوابق تحصيلي پايه هاي دهم تا دوازدهم (فرم 602)  با مُهر و امضاي مدير دبيرستان يا معاون اجرايي دبيرستان

3-3

تصویر اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبيرستان )پايه دهم تا دوازدهم( با امضاو و مهر دبيرستان و اداره آموزش و پرورش

 

7- (فرم شماره 1) فرم تكميل شده اخذ تعهد دانشجويان کارشناسی و دکتری حرفه­ ای: کلیه پذیرفته شدگان ملزم به  تکمیل و بارگذاری فرم «شماره 1» در سامانه ثبت نام هستند.

فرم شماره 1.docxفرم شماره 1.docx

8- (فرم شماره 4) فرم تكميل شده تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور  (مخصوص دانشجويان سهمیه منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران): صرفا پذیرفته شدگان سهمیه مناطق 1، رزمندگان و ایثارگران ملزم به تکمیل و بارگذاری فرم «شماره 4»  در سامانه ثبت نام هستند.

فرم شماره 4.docxفرم شماره 4.docx

9- (فرم شماره 5) فرم تكميل شده تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور  (مخصوص دانشجويان سهمیه مناطق 2 و3-غیرپزشکی): صرفا پذیرفته شدگان رشته­ های غیرپزشکی سهمیه مناطق 2 و 3 ملزم به تکمیل و بارگذاری فرم «شماره 5»  در سامانه ثبت نام هستند.

فرم شماره 5.docxفرم شماره 5.docx

10- (فرم شماره 6) فرم تكميل شده تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور (مخصوص دانشجويان سهمیه مناطق 2 و3-پزشکی): صرفا پذیرفته شدگان رشته ­های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و اتاق عمل سهمیه مناطق 2 و 3 ملزم به تکمیل و بارگذاری فرم «شماره 6»  در سامانه ثبت نام هستند.   

فرم شماره 6.docxفرم شماره 6.docx

11-  تصویر پشت و روي كارت ايثارگري و فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر): صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر  ملزم به  تکمیل و بارگذاری اين فرم  در سامانه ثبت نام هستند.

فرم اطلاعات دانشجويان شاهد و ايثارگر.docفرم اطلاعات دانشجويان شاهد و ايثارگر.doc

(شماره تماس ستاد شاهد و امور ایثارگران جهت کسب اطلاعات بیشتر: 51215215)

12- تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به «مقررات وظیفه عمومی» مشخص کند (مخصوص برادران).

- پذیرفته شدگان مشمول برای دريافت کد سخا باید به پلیس 10+ مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان مشمول بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir/prtl مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام و کد درخواست و تصوير گواهي ثبت درخواست را در سامانه ثبت نام وارد نمایند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02181240104  تماس بگیرید.

13- تکمیل کارنامه سلامت جسم در (https://portal.saorg.ir/physicalhealth​)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

14- تکمیل کارنامه سلامت روان  در (http://portal.saorg.ir/mentalhealth  )

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

(شماره تماس اداره بهداشت و درمان جهت کسب اطلاعات بیشتر: 51215287)

15- تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید در آدرس https://payesh.digisurvey.net/0aqr8

دانشجويان بعد از تكميل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

(شماره تماس معاونت فرهنگی جهت کسب اطلاعات بیشتر: 51215018)


صفحه اطلاع‌رساني دانشكده ها:

پذيرفته شدگان گرامي به منظور اطلاع از برنامه درسي و آموزشي خود باید به شرح جدول ذیل به سایت دانشکده مربوط مراجعه و در صورت هر گونه سوال می توانند درساعات اداري (8 الی 14:30) روز های غیر تعطیل با شماره تلفن کارشناس مربوط در دانشکده تماس بگیرند. همچنین پذیرفته شدگان می توانند در گروه ­های روبیکا که توسط هر گروه آموزشی ایجاد شده و آدرس آن از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی شده عضو و با مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشند.

نام دانشکده

آدرس سایت دانشکده

نام کارشناس

شماره تلفن

فنی و مهندسی

http://link.shahed.ac.ir/d31d42

خانم برات زاده

02151212087

هنر

http://shahed.ac.ir/Honar/Pages/Home.aspx

خانم موسوی

02151212545

علوم پایه

http://shahed.ac.ir/OlumPayeh/Pages/FacultyOfBasicScience.aspx

آقای برزگر

02151212216

پرستاری و مامایی

http://shahed.ac.ir/Parastari/Lists/11/AllItems.aspx

خانم نظری

02151212152

دندانپزشکی

http://shahed.ac.ir/DandanPezeshki/SitePages/academic-affairs.aspx

 

02188958864

پزشکی

http://shahed.ac.ir/Pezeshki/Pages/PezeshkiHome.aspx

خانم برزگری​

02151212676

علوم انسانی

http://shahed.ac.ir/hum/Pages/home.aspx

علوم تربیتی

خانم  ارزنده

02151212473

روان شناسی

خانم شیخ محمدی

02151212472

فلسفه و حکمت اسلامی

خانم نصیری

02151212434

علوم قرآن و حدیث

خانم نصیری

02151212434

فقه و حقوق اسلامی

خانم نصیری

02151212434

مددکاری

خانم ارزنده

02151212473

جامعه شناسی

خانم ارزنده

02151212473

علم اطلاعات و دانش شناسی

خانم زیادی

02151212423

حقوق

خانم زیادی

02151212423

علوم سیاسی

خانم ارزنده

02151212473

مدیریت صنعتی

آقای خانی پور

02151212475

مدیریت بازرگانی

آقای خانی پور

02151212475

مدیرت دولتی

آقای خانی پور

02151212475

دروس عمومی

  https://rubika.ir/isarcomplex​

آقای بقایی پور

02151214048

تربیت بدنی

02151212423


بارگذاري مدارك و فرم ها در سامانه ثبت نام و دريافت شماره دانشجويي (ثبت نام اوليه):

1- ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته شدگان می بایست در زمان مقرر از طریق سامانه ( sabt.shahed.ac.ir) نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم­ های مربوط اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم های مربوط برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد. پذیرفته شدگان برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری "کد ملی"  و رمز عبور "کدملی" استفاده نمایند. به عنوان مثال اگر کد ملی شما 0082981431 است كاربري و رمز عبور  شما هردو 0082981431 خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، مدارک و فرم­ های مربوط می توانید در ساعات اداري (8 الی 14:30) با شماره تلفن­ های (اداره کل آموزش 51215229 و 51215234 و 51215218)، (امور دانشجویی و خوابگاه 51215276) تماس بگیرید.

2- پذیرفته شدگان محترم لازم است فرم­ های مذکور در مدارک مورد نیاز این اطلاعیه را به صورت تایپ شده تکمیل و تصوير آن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

3-  بعد از تایید نهایی و ارسال اطلاعات توسط پذیرفته شدگان محترم کارشناسان دانشگاه نسبت به بررسی مدارک اقدام نموده و در صورت نقص مدرک از طریق سامانه ثبت نام آن را اطلاع رسانی می نمایند. پذیرفته شده محترم می بایست حداکثر طی 1 روز کاری نواقص را برطرف نموده و مجددا از طریق همین سامانه نسبت به رفع نقص خود اقدام نماید. در غیر این صورت ثبت نام او لغو خواهد شد.

4- در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

5- در صورت تاييد ثبت نام اوليه، شماره دانشجويي پذيرفته شده در اختيار ايشان قرار مي گيرد كه با استفاده از آن مي تواند ورود به سامانه آموزشي دانشگاه اقدام نمايد.

6-  فرايند ثبت نام اوليه از ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 99/08/12 لغايت ساعت 20 جمعه مورخ 99/08/16 انجام می پذیرد.

انتخاب واحد و اخذ دروس

1- كليه پذیرفته شدگان موظف اند بلافاصله پس از ثبت نام اولیه و بارگذاري مدارك به صورت اینترنتی، به سامانه آموزشی دانشگاه سامانه ناد- مراجعه و نسبت به بررسی انتخاب واحد اقدام نمايند. 

لازم به ذكر است كه انتخاب واحد دانشجويان توسط دانشكده ها صورت مي پذيرد.

2-آدرسهاي  سامانه آموزشي دانشگاه به شرح زير بوده و راهنماي انتخاب واحد از طريق لينك  (http://shahed.ac.ir/education/SiteAssets/SitePages/naad/help.pdf )  قابل دسترسي است.

http://std.shahed.ac.ir:7001/Studen       t/

http://std2.shahed.ac.ir:7001/Studen       t/

3- کد کاربری شما براي ورود به سامانه آموزشي شماره دانشجویی بوده و رمز عبور شما شماره دانشجویی+ پنج رقم سمت راست شماره شناسنامه  است. در صورتي كه تعداد ارقام شماره شناسنامه كمتر از 5 رقم باشد به ازای کسری رقم  شناسنامه بعد از شماره دانشجویی صفر قرار مي گيرد.

به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012  و شماره شناسنامه 211 باشد. رمز عبور : 87215101200211 خواهد بود.

برای دانشجویانی که دارای شماره شناسنامه نیستند از کد ملی آنها به عنوان شماره شناسنامه برای ایجاد رمز عبور استفاده می شود.


شرکت در كلاس هاي غيرحضوري

1- تاريخ شروع کلاس ها برای دانشجویان جدید الورود از روز شنبه 17 آبان 1399 بوده  و شركت در کلاس ها نیز به صورت غیر حضوری (مجازي) و از طریق سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه  به آدرس (lms.shahed.ac.ir )خواهد بود.

2- پیش نیاز حضور در کلاس های مجازی دانشگاه بارگذاري مدارك در سامانه ثبت نام در سامانه آموزشی دانشگاه (ناد) است.

3- نام کاربری دانشجویان برای ورود به سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه، شماره دانشجویی و کلمه عبور، "شماره ملی p" می باشد. (برای نمونه کلمه عبور دانشجو با شماره ملی 0075072508 برابر p0075072508 خواهد بود)

4- اطلاعات، زمان‌بندي، نرم افزارهاي جانبي و فايل هاي راهنماي لازم براي استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه در ادرس (http://shahed.ac.ir/education/SitePages/elearning.aspx ) در دسترس است. توصيه مي شود پذيرفته شدگان فايل ها راهنما را به دقت مطالعه فرمايند.

5- پذیرفته شدگان گرامي در صورت وجود مشكل فني در خصوص استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه مي توانند با شماره تلفن 51215030 (کارشناس اداره فناوري و اطلاعات دانشگاه) تماس حاصل نمايند. توجه شود اين شماره صرفا پاسخ گوي مسائل فني استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي بوده و براي سوالات آموزشي با ساير شماره هاي در نظر گرفته شده در اين اطلاعيه تماس حاصل شود.  

شهریه:

شهريه علي الحساب ثابت و متغير دروس براي دانشجويان شهريه پرداز دکتری عمومی در سامانه آموزشي قابل مشاهده است. مبالغ دقیق شهریه ثابت و متغیر بعد از تصويب نهايي  اعلام خواهد شد. دانشجويان شهريه پرداز موظف به پرداخت شهريه از طريق سامانه آموزشي دانشگاه هستند.

ساير نكات:

1- بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای دانشجویان محترم صادر خواهد شد که در خصوص نحوه و زمان بندی دریافت آن ها از دانشکده مربوط متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

2- بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

خوابگاه دانشگاه در دوران آموزش غير حضوري داير نيست.

به تمامی دانشجویان روزانه و نوبت دوم غیربومی در هنگام داير بودن آموزش حضوري خوابگاه تعلق می گیرد.

دانشگاه خوابگاه متاهلی ندارد.


​​​