پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

ثبت ­نام غيرحضوري پذیرفته ­شدگان مقطع کارشناسی و دکترای حرفه­ ای کد12

تعداد بازدید: 3307
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
ثبت ­نام غيرحضوري پذیرفته ­شدگان مقطع کارشناسی و دکترای حرفه­ ای کد12

به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، اطلاعیه ثبت ­نام غيرحضوري پذیرفته­ شدگان مقطع کارشناسی و دکترای حرفه ­ای کد12 سال 1400 دانشگاه شاهد صادر شد.


بسمه تعالی

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، آن دسته از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت ((کد 12)) سال 1400 دانشگاه شاهد که پذيرش آنها در دانشگاه شاهد از طريق پيامك يا تماس تلفني به اطلاع آن ها رسيده شده است، لازم است نسبت به ثبت­ نام غيرحضوري و شركت در كلاس ها بر اساس اين اطلاعيه اقدام نمايند.

مراحل ثبت نام غيرحضوری به ترتیب به شرح زیر می باشد:

1-  دريافت و تكميل فرم ­ها و تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت نام

2-  بارگذاري فرم ­ها و مدارك مورد نياز در سامانه ثبت‌نام دانشگاه به آدرس https://sabt.shahed.ac.ir از ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 1400/7/21 لغايت روز شنبه 1400/7/24 و دريافت شماره دانشجويي

3-    مراجعه به صفحه اطلاعرساني دانشكده براي اگاهي از واحدهاي درسي و برنامه‌ريزي دانشكده

4- بررسی دروس اخذ شده در سامانه آموزشي دانشگاه به آدرس http://std.shahed.ac.ir:7001/Student/Pages/acmstd/loginPage.jsp  با استفاده از شماره دانشجويي دريافتي از روز يكشنبه مورخ 1400/7/25​

5- شركت در كلاس ­هاي غيرحضوري با استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه به آدرس http://stlms.shahed.ac.ir   از روز یک شنبه مورخ 1400/7/25


مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

1-    تصویر شناسنامه عکس دار (تمامی صفحات)

2-    تصوير کارت ملی (پشت و رو) یا رسید درخواست صدور کارت ملی

3-   تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (مخصوص برادران - در صورت وجود)

4-    تصویر کارنامه کنکور سراسری

5-    تکمیل درخواست تاییدیه آخرین مدرک تحصیلی با مراجعه به آدرس https://emt.medu.ir ، و سپس ذخیره  رسید دریافت شده و درج آن در سامانه ثبت نام.

(برای دانشجویان نظام 3-3-6 و نظام قدیم: تاییدیه دیپلم) (دانشجویان نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی: تاییدیه پیش دانشگاهی)

6-    تصویر گواهی نامه ­های زیر با توجه به نظام آموزشی مربوط


ردیف

نظام آموزشی

نوع مدرک

1-1

نظام قديم آموزش متوسطه

 

 

 

 

تصویر اصل يا گواهي مدرك تحصيلي دوره چهار ساله يا دوره شش ساله دبيرستان و يا هنرستان با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان و آموزش و پرورش با درج نوع ديپلم، بخش و شهرستان محل اخذ ديپلم

1-2

تصویر گواهي تحصيلي سال ماقبل و 2 سال ماقبل ديپلم با درج بخش و شهرستان محل تحصيل با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان با درج بخش و شهرستان سال ماقبل و 2 سال قبل از ديپلم

1-3

تصویر اصل گواهي يا كارنامه تحصيلي ديپلم نظام قديم با قيد معدل كتبي ديپلم با امضا و ممهور به مهر دبيرستان و سازمان آموزش و پرورش

2-1

نظام آموزشي سالي واحدي يا ترمي واحدي

تصویر اصل مدرك يا گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي با مهر و امضاي مدير مركز پيش دانشگاهي و آموزش و پروش با درج رشته تحصيلي، بخش و شهرستان محل اخذ مدرك پيش دانشگاهي

2-2

تصویر اصل مدرك يا گواهي ديپلم متوسطه نظام آموزشي ترمي واحدي / سالي واحدي با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان و آموزش و پرورش با در بخش و شهرستان محل اخذ مدرك

2-3

تصویر اصل مدرك و يا گواهي سال ما قبل ديپلم با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان با در بخش و شهرستان محل اخذ مدرك

2-4

تصویر اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام آموزشي ترمي واحدي / سالي واحدي )رياضي فيزیك، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي ( در هر يك از سال هاي 1384 به بعد با امضا و مهر دبيرستان و سازمان آموزش و پرورش

2-5

تصویر اصل كارنامه تحصيلي دوره پيش دانشگاهي (رياضي فيزیك، علوم تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي و هنر)  از سال 1391 با امضا و مهر دبيرستان و سازمان آموزش و پرورش

3-1

نظام آموزشي جديد (6-3-3)

تصویر اصل مدرك يا گواهي موقت پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه با مُهر و امضاي مدير دبيرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرك

3-2

تصویر گزارش كلي سوابق تحصيلي پايه هاي دهم تا دوازدهم (فرم 602)  با مُهر و امضاي مدير دبيرستان يا معاون اجرايي دبيرستان

3-3

تصویر اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبيرستان )پايه دهم تا دوازدهم( با امضاو و مهر دبيرستان و اداره آموزش و پرورش

 

7-    (فرم شماره 1.docفرم شماره 1.doc فرم  اخذ تعهد دانشجويان کارشناسی و دکترای حرفه ای: کلیه پذیرفته شدگان ملزم به  تکمیل و بارگذاری این فرم در سامانه ثبت نام هستند.

8-     (فرم  شماره 4.docفرم شماره 4.doc ) فرم  تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور: صرفا پذیرفته شدگان سهمیه منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران ملزم به تکمیل و بارگذاری این فرم در سامانه ثبت نام هستند.

9-    (​​فرم  شماره 5.docفرم شماره 5.doc ) فرم  تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور: صرفا پذیرفته شدگان رشته­ های غیرپزشکی سهمیه مناطق 2 و 3 ملزم به تکمیل و بارگذاری این فرم در سامانه ثبت نام هستند.

10- (​​​​​فرم  شماره 6.docفرم شماره 6.doc ) فرم  تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور: صرفا پذیرفته شدگان رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و اتاق عمل سهمیه مناطق 2 و 3 ملزم به تکمیل و بارگذاری این فرم در سامانه ثبت نام هستند.

11-  فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.docفرم  اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.doc​ ) تصوير پشت و روي كارت ايثارگري و فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر: صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر  ملزم به  تکمیل و بارگذاری اين فرم  در سامانه ثبت نام هستند. 

12- ( فرم شماره 12.docفرم شماره 12.doc ) کلیه پذیرفته شدگان کد12 ملزم  به  تکمیل و بارگذاری این فرم در سامانه ثبت نام هستند.

13-  تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به «مقررات وظیفه عمومی» مشخص کند (مخصوص برادران).

- پذیرفته شدگان مشمول (مخصوص برادران) بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir/prtl مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام و کد درخواست و تصوير گواهي ثبت درخواست (معافیت تحصیلی دانشجویی) را در سامانه ثبت نام وارد نمایند(معافیت تحصیلی دانش آموزی قابل قبول نمی باشد). کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02181240035  تماس بگیرید.

14-  تکمیل کارنامه سلامت جسم  با مراجعه به آدرس (https://portal.saorg.ir/physicalhealth​)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

15- تکمیل کارنامه سلامت روان  با مراجعه به آدرس (https://portal.saorg.ir/mentalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

16- تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید با مراجعه به آدرس https://payesh.digisurvey.net/8b0h1  

دانشجويان بعد از تكميل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند


صفحه اطلاع‌ رساني دانشكده ها:

پذيرفته شدگان گرامي به منظور اطلاع از برنامه درسي و آموزشي خود باید به شرح جدول ذیل به سایت دانشکده مربوط مراجعه و در صورت هر گونه سوال در ساعات اداري با شماره تلفن کارشناس مربوط در دانشکده تماس بگیرند. همچنین پذیرفته شدگان می توانند در گروه­ های روبیکا که توسط هر گروه آموزشی ایجاد و آدرس آن از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی شده، عضو و با مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشند.​

 

نام دانشکده

آدرس سایت دانشکده

نام کارشناس

شماره تلفن

روبیکا

فنی و مهندسی

http://link.shahed.ac.ir/d31d42

 

خانم برات زاده​

02151212087

@Baratzadeh2087

خانم جلیلی

02151212068

@jalili2068

آقای مهراب پور

02151212095

@Mehdi0098cham

هنر

http://shahed.ac.ir/Honar/Pages/Home.aspx

خانم موسوی

02151212545

@Arteducation

علوم پایه

http://shahed.ac.ir/OlumPayeh/Pages/FacultyOfBasicScience.aspx

آقای برزگر

خانم قادری

02151212216

02151212214

@Shahed_Bsc_Edu

پرستاری و مامایی

http://shahed.ac.ir/Parastari/Lists/11/AllItems.aspx

خانم نظری

02151212152


@nazari399

دندانپزشکی

http://shahed.ac.ir/DandanPezeshki/SitePages/academic-affairs.aspx

خانم قراجه

02188958864

@ta.gharajeh

پزشکی

http://shahed.ac.ir/Pezeshki/Pages/PezeshkiHome.aspx

خانم برزگری

02151212676

@M_barzegari20

علوم انسانی

http://shahed.ac.ir/hum/Pages/home.aspx

علوم تربیتی

خانم  ارزنده

02151212473

 

@arzandeh90

روان شناسی

خانم شیخ محمدی

02151212472

@ensani_sheikhmohammadi

فلسفه و حکمت اسلامی

خانم نصیری

02151212434

@asnasiri

علوم قرآن و حدیث

خانم نصیری

02151212434

@asnasiri

فقه و حقوق اسلامی

خانم نصیری

02151212434

@asnasiri

مددکاری

خانم ارزنده

02151212473

@arzandeh90

جامعه شناسی

خانم ارزنده

02151212473

@arzandeh90

علم اطلاعات و دانش شناسی

آقای مرادی

02151212421

@mmoradi484

حقوق

خانم زیادی

02151212423

@A_ZIADI62

علوم سیاسی

خانم ارزنده

02151212473

@arzandeh90

مدیریت صنعتی

خانم نصیری

02151212434

@asnasiri

مدیریت بازرگانی

خانم زیادی

02151212423

@A_ZIADI62

مدیرت دولتی

خانم ارزنده

02151212473

@arzandeh90

دروس عمومی

کانال اطلاع رسانی روبیکی: isarcomplex@

آقای بقایی پور

02151214048

@Baghaei52

تربیت بدنی

02151212423

 

 

بارگذاري مدارك و فرم ها در سامانه ثبت نام و دريافت شماره دانشجويي (ثبت نام اوليه):

1-     ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته شدگان می بایست از ساعت 13  روز چهارشنبه مورخ 1400/7/21 لغايت روز شنبه 7/24/1400 از طریق سامانه  sabt.shahed.ac.ir​ نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم­های مربوط اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرمهای مربوط برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد. پذیرفته شدگان برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری "کدملی"  و رمز عبور "کدملی" استفاده نمایندبه عنوان مثال اگر کد ملی شما 0082981431 است، نام كاربري و رمز عبور شما هردو 0082981431 خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، مدارک و فرم­ های مربوط می توانید در ساعات اداري با شماره تلفن­ های 51215229 و 51215219 تماس بگیرید.

2-     پذیرفته شدگان محترم لازم است فرم ­های مذکور در مدارک مورد نیاز این اطلاعیه را به صورت تایپ شده تکمیل و تصوير آن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز را باکیفیت مناسب در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

3-    بعد از تایید نهایی و ارسال اطلاعات توسط پذیرفته شدگان محترم، کارشناسان دانشگاه نسبت به بررسی مدارک اقدام نموده و در صورت نقص مدرک از طریق سامانه ثبت نام آن را اطلاع رسانی می نمایند. پذیرفته شده محترم می بایست حداکثر طی 1 روز کاری نواقص را برطرف نموده و مجددا از طریق همین سامانه مدارک تکمیلی را ارسال نماید. در غیر این صورت ثبت نام او لغو خواهد شد.

4-     هر دانشجو باید یک ایمیل شخصی داشته باشد و به این ایمیل دسترسی داشته باشد تا پیام های ارسالی دانشگاه را دریافت نماید ( تذکر: از ارائه ایمیل های ناشناس یا اشخاص دیگر جدا خودداری گردد) .

5-     در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود داوطلب حقایقی را کتمان نموده و یا اطلاعات نادرستی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

6-     در صورت تاييد ثبت نام اوليه، شماره دانشجويي فرد پذيرفته شده در اختيار ايشان قرار مي گيرد كه با استفاده از آن مي تواند نسبت به انتخاب واحد و ورود یه سامانه آموزشي دانشگاه اقدام نمايد.

انتخاب واحد و اخذ دروس

1-   كليه پذیرفته شدگان موظف هستند بلافاصله پس از ثبت نام اولیه و بارگذاري مدارك به صورت اینترنتی به سامانه آموزشی دانشگاه «سامانه ناد» مراجعه و نسبت به بررسی انتخاب واحد اقدام نمايند. (انتخاب واحد دانشجويان توسط دانشكده ها انجام مي شود)

2- آدرس هاي  سامانه آموزشي دانشگاه به شرح زير بوده و راهنماي انتخاب واحد از طريق لينك  http://shahed.ac.ir/education/SiteAssets/SitePages/naad/help.pdf

 قابل دسترسي است.

http://std.shahed.ac.ir:7001/Student/

http://std2.shahed.ac.ir:7001/Student/


3-    نام کاربری شما براي ورود به سامانه آموزشي «سامانه ناد» شماره دانشجویی بوده و رمز عبورشما شماره دانشجویی+ پنج رقم سمت راست شماره شناسنامه  است. در صورتي كه تعداد ارقام شماره شناسنامه كمتر از 5 رقم باشد به ازای کسری رقم  شناسنامه بعد از شماره دانشجویی صفر قرار مي گيرد.

·    به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012  و شماره شناسنامه 211 باشد. رمز عبور : 87215101200211 خواهد بود.

·   اگر تعداد ارقام شماره شناسنامه بیشتر از 5 رقم باشد می بایست 5 رقم سمت راست شماره شناسنامه منظور شود. به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012 و شماره شناسنامه 00115426875 باشد کلمه عبور : 87215101226875 خواهد بود

·   دانشجویانی که دارای شماره شناسنامه نیستند از کد ملی آنها به عنوان شماره شناسنامه برای ایجاد رمز عبور استفاده می شود.

· در صورت وجود مشكل فني در خصوص ورود به «سامانه ناد» با شماره تلفن 02151215227 یا با کاربری روبیکای makbari1353تماس بگیرید.


شركت در كلاس هاي غيرحضوري

1-    تاريخ شروع کلاس ها برای دانشجویان جدیدالورود از روز یک شنبه 25 مهر 1400 بوده و شركت در کلاس ها نیز به صورت غیر حضوری (مجازي) و از طریق سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه  به آدرس  stlms.shahed.ac.ir خواهد بود.

2-     پیش نیاز حضور در کلاس های مجازی دانشگاه بارگذاري مدارك در سامانه ثبت نام در سامانه آموزشی دانشگاه (ناد) است.

3-     نام کاربری دانشجویان برای ورود به سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه، شماره دانشجویی و کلمه عبور، "حرف p به همراه شماره ملی" می باشد. (برای نمونه کلمه عبور دانشجو با شماره ملی 0075072508 برابر p0075072508 خواهد بود)

4-    اطلاعات، زمان‌بندي، نرم افزارهاي جانبي و فايل هاي راهنماي لازم براي استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه در ادرس http://shahed.ac.ir/education/SitePages/elearning.aspx​  در دسترس است. توصيه مي شود پذيرفته شدگان فايلها راهنما را به دقت مطالعه فرمايند.

5-    پذیرفته شدگان گرامي در صورت وجود مشكل فني در خصوص استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه مي توانند با شماره تلفن 51215030 (فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه) و 51215036 یا کاربری  RasoolZareiSorakiدر پیام­رسان روبیکا تماس حاصل نمايند. توجه شود اين شماره صرفا پاسخ گوي مسائل فني استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي می باشد. براي سوالات آموزشي با ساير شماره هاي در نظر گرفته شده در اين اطلاعيه تماس حاصل فرمایید.

ساير نكات:

1-  بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته شدگان محترم صادر خواهد شد در خصوص نحوه و زمان بندی دریافت آنها از دانشکده مربوط متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

2-   بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

· در دوران آموزش غير حضوري، خوابگاه دانشگاه داير نيست.

· در هنگام دایر بودن آموزش حضوری، به تمامی دانشجویان روزانه و نوبت دوم غیربومی خوابگاه دانشجویی تعلق می گیرد.

·  دانشگاه خوابگاه متاهلی ندارد.


​​​​​