پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

اطلاعیه ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D. ) سال 1401 دانشگاه شاهد (گروههای وزارت بهداشت)

تعداد بازدید: 1113
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
اطلاعیه ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D. ) سال 1401 دانشگاه شاهد (گروههای وزارت بهداشت)
 
 
به گزارش «روابط عموم​​​ی» دانشگاه، اطلاعیه ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D. ) سال 1401 دانشگاه شاهد (گروههای وزارت بهداشت) اعلام گردید. 

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری تخصصی (Ph.D. ) گروههای وزارت بهداشت سال 1401 دانشگاه شاهد را به نکات ذیل در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید.

مراحل ثبت نام غيرحضوری

1-   دريافت و تكميل فرمها و تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت نام

2-   بارگذاري فرمها و مدارك مورد نياز در سامانه ثبت‌نام دانشگاه https://eduportal.shahed.ac.ir​  و دريافت شماره دانشجويي

3-   مراجعه به صفحه اطلاع‌رساني دانشكده براي آگاهي از واحدهاي درسي و برنامه‌ريزي دانشكده

4-   انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس https://eduportal.shahed.ac.ir​ با استفاده از شماره دانشجويي دريافتي بعد از هماهنگي با دانشكده و مدير گروه از روز شنبه مورخ 1401/07/02 تا روز دوشنبه مورخ 1401/07/04


مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام​

1-   تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

2-     تصوير کارت ملی (پشت و رو)

3-   تصویر دانشنامه کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای یا هر مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد.

4-   تصویر ریز نمرات کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد.

تبصره: لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر می بایست تصویر مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ 1401/06/31 باشد ارایه نمایند.

5-   تصویر كارت پايان خدمات يا معافيت دائم يا مدركي كه نشاندهنده ي وضعيت نظام وظيفه ي آقايان باشد.

تذکر مهم: پذیرفته شدگان مشمول (مخصوص برادران) بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام نمایند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02151215242 (آقای هاشمی نیا-کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

تذکر مهم: دانشجویان موظف هستند پس از تایید کارشناس دانشگاه، برگه معافیت را پرینت گرفته و در سامانه آموزشی دانشگاه بارگزاری نمایند.

6-   تصویر موافقت نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی.

7-   تصویر حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی).

8-   تصویر گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی).

9-   تصویر مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر، (تصویر کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)

10-    تصویر سند تعهد محضری برای تمامی پذيرفته شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی (Ph.D.) و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری  به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمانهای دیگر نیستند (به غیر از دانشگاههای شهریه پرداز و آزاد اسلامی) به میزان یک برابر تحصیل (اصل تعهد محضری متعاقباً از دانشجویان دریافت خواهد شد.)

(متن سند تعهد محضری)

تذکر 1: پذیرفته شدگان محترم لازم است فرم تعهد محضری فوق را با سند تنظیم شده در دفترخانه های اسناد رسمی مطابقت داده تا مغایرتی وجود نداشته باشد. بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیت آن به عهده شخص پذیرفته شده می باشد.

تذکر 2: فرم تعهد محضری بایستی به ضمانت دو نفر کارمند رسمی یا پیمانی شاغل در دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و کارکنان قرارداد کار معین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی برسد.

تبصره 1- مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مؤسسات تابعه و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه خواهند سپرد. در این صورت به جای تصویر سند تعهد محضری، تصویر حکم استخدامی رسمی و تصویر تعهد به واحد مربوط در سامانه ثبت نام آپلود شود.
تبصره 2- مستخدمان رسمی سایر وزارت خانه ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و وابسته به دولت، چنان چه هزینه های تحصیلی ایشان توسط دستگاه مربوط تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت شود، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود. در این صورت به جای تصویر سند تعهد محضری، تصویر حکم استخدامی رسمی و نامه موافقت بالاترین مقام مسئول دستگاه مبنی بر پرداخت شهریه در سامانه ثبت نام آپلود شود.
 

11-    تصویر مدرک نشان دهنده وضعیت بدهی به صندوق رفاه دانشجویان

12-    تصویر مدرک زبان معتبر با حداقل نمره ذکر شده در ذیل که بیش از 2 سال از اعتبار آنها نگذشته باشد

MHLE  حداقل نمره 60، MSRT (MCHE سابق) حداقل نمره 60، TOEFL(iBT) حداقل نمره 72، TOLIMO حداقل نمره 515، (Academic) IELTS حداقل نمره 6

تذکر: در صورت عدم داشتن مدرک زبان معتبر، فرم تعهد شرکت در کلاسهای زبان مورد تایید دانشگاه تکمیل و بارگذاری شود.​

(فرم تعهد شرکت در کلاسهای زبان مورد تایید دانشگاه)

13-    تکمیل کارنامه سلامت جسم  در (https://portal.saorg.ir/physicalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم  بایستی فرم خروجی حاوی کد پیگیری را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام بارگزاری نمايند.

دانشجویان بایستی بعد از تکمیل فرم الکترونیکی کارنامه سلامت و انجام آزمایشات ذکر شده در صفحه 4 فرم کارنامه سلامت جسم؛ با در دست داشتن فرم خروجی کارنامه سلامت که دارای کد رهگیری می باشد و نتایج آزمایشات در روز تعیین شده به مرکز بهداشت و  درمان دانشگاه واقع در محل درمانگاه مراجعه نمایند (تاریخ دقیق مراجعه متعاقبا اعلام خواهد شد).

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

14-    تکمیل کارنامه سلامت روان  در (http://portal.saorg.ir/mentalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان الکترونیکی بایستی فرم خروجی حاوی کد پیگیری را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام بارگزاری نمايند.

15-   تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید در آدرس https://yun.ir/payesh01

16-    فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر): صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر ملزم به  تکمیل و بارگذاری اين فرم  در سامانه ثبت نام هستند. همچنین شرایط شمول دانشجویان شاهد و ایثارگر و مدارک لازم برای ثبت نام در فولدر پیوست آورده شده است.

(فولدر زیپ شده فرم ثبت نام و اطلاعیه های مربوط به دانشجويان شاهد و ايثارگر)
 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری

پذیرفته شدگان بایستی بعد از ثبت نام الکترونیکی، اصل دانشنامه مقطع قبل خود را به همراه شش قطعه عکس جدید تمام رخ 4×3 در بازه زمانی 1401/07/09 تا 1401/07/11 به صورت حضوری به سرکار خانم خلیلی رئیس محترم اداره پذیرش و دانش آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی تحویل نمایند.

بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته شدگان محترم صادر و بعد از تحویل مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری به دانشجویان تحویل داده خواهد شد.
 
 

صفحه اطلاع‌رساني دانشكده پزشکی

پذيرفته شدگان گرامي به منظور اطلاع از برنامه درسي و آموزشي خود باید به شرح جدول ذیل به سایت دانشکده پزشکی مراجعه و در صورت هر گونه سوال می­توانند به آی دی روبیکا کارشناس مربوط پیام و یا درساعات اداری با شماره تلفن کارشناس مربوط در دانشکده تماس بگیرند. همچنین پذیرفته شدگان می توانند در گروههای روبیکا که توسط هر گروه آموزشی ایجاد شده و آدرس آن از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی شده عضو و با مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشند.

تذکر مهم: دانشجویان محترم برای عضویت در گروه روبیکا بایستی لینک را برای یک آدرس گیرنده در پیام رسان روبیکا ارسال تا لینک فعال و از طریق آن در گروه روبیکا مربوط عضو شوند.




جدول (1): صفحه اطلاع رساني و شماره تماس كارشناس دانشكده پزشکی

نام دانشکده آدرس سایت دانشکده​​ نام کارشناس آی دی روبیکا شماره تلفن
پزشکی http://shahed.ac.ir/Pezeshki/Pages/PezeshkiHome.aspx خانم هاجر سلطانی نژاد @hajarsoltaninejad 02151212611
 
 
 
 

بارگذاري مدارك و فرمها در سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس https://eduportal.shahed.ac.ir  و دريافت شماره دانشجويي (ثبت نام اوليه):

1-   ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته شدگان می بایست از روز شنبه مورخ 1401/07/02 تا روز دوشنبه مورخ 1401/07/04، از طریق سامانه https://eduportal.shahed.ac.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرمهای مربوط اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرمهای مربوط برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد. پذیرفته شدگان برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری "کدملیU011" ( قبل از کد ملی U011 و بعد کدملی) و رمز عبور "کد ملی" استفاده نمایند.

2-   برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، مدارک و فرمهای مربوط می توانید در ساعات اداري با شماره تلفن 51215244 (سرکار خانم خلیلی- رئیس اداره پذیرش و دانش آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

3-   پذیرفته شدگان محترم لازم است؛ فرمهای مذکور در مدارک مورد نیاز این اطلاعیه را به صورت تایپ شده تکمیل و آنها را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

4-   بعد از تایید نهایی و ارسال اطلاعات توسط پذیرفته شدگان محترم کارشناسان دانشگاه نسبت به بررسی مدارک اقدام نموده و در صورت نقص مدرک از طریق سامانه آن را اطلاع رسانی می نمایند. پذیرفته شده محترم می بایست حداکثر طی 1 روز کاری نواقص را برطرف نموده و مجددا از طریق همین سامانه نسبت به رفع نقص خود اقدام نماید. در غیر این صورت ثبت نام آنها لغو خواهد شد.

5-   در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

6-   در صورت تاييد ثبت نام اوليه، دانشجویان با استفاده از شماره دانشجويي که در اختيار پذيرفته شده محترم قرار مي گيرد مي توانند نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه اقدام نمايند. در صورت عدم تایید مدارک دانشجویان امکان اخذ واحد را نخواهند داشت.

تذکر مهم: بعد از ثبت نام و برای انتخاب واحد، نام کاربری و کلمه عبور تغییر کرده و بر اساس بند 2 بخش انتخاب واحد و اخذ دروس خواهد بود.

7-   پذیرفته شدگان محترم برای هر گونه سوال فنی در خصوص سامانه می­توانند پیام خود را از طریق آی دی روبیکا @MA_Hojatpanah به آقای مهندس حجت پناه ارسال نمایند.

انتخاب واحد و اخذ دروس

1-   كليه پذیرفته شدگان موظفند پس از ثبت نام اولیه و بارگذاري مدارك به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشی بهستان(بعد از هماهنگي با استاد راهنما يا مدير گروه) نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس نيمسال از روز شنبه مورخ 1401/07/02 تا روز دوشنبه مورخ 1401/07/04 به آدرس http://shahed.ac.ir/education/SitePages/entekhabvahed.aspx اقدام نمايند.

تذکر مهم: انتخاب واحد در سامانه آموزشی دانشگاه تنها در صورت بارگذاری کامل مدارک ثبت نام به صورت الکترونیکی و تایید مدارک توسط کارشناس دانشگاه امکان پذیر است. لذا پذیرفته شدگان محترم بایستی در بارگذاری مدارک ثبت نام خود به صورت کامل در سامانه ثبت نام دقت لازم را انجام دهند.

2-   کد کاربری شما براي ورود به سامانه آموزشي شماره دانشجویی بوده و رمز عبورشما کد ملی  است.

3-   در صورت هرگونه سوال در خصوص انتخاب واحد می توانید با کارشناس دانشکده (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده پزشکی این اطلاعیه) تماس بگیرید. همچنین در صورت هرگونه سوال و ابهام در خصوص دروسی که باید اخذ شود می توانید از طریق گروه روبیکا (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده پزشکی این اطلاعیه) با کارشناس/ مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشید.

4-   پذیرفته شدگان شهريه پرداز می بایست نسبت به پرداخت شهریه ثابت نیمسال اول 1402-1401 به مبلغ 66654000 ریال قبل از انتخاب واحد و از طریق سامانه آموزشی اقدام نمایند.

شركت در كلاسهاي حضوري

تاريخ شروع کلاسها برای دانشجویان جدید الورود از روز شنبه 9 مهر 1401 بوده  و شركت در کلاسها نیز به صورت حضوری خواهد بود.

ساير نكات:

بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

· خوابگاه دانشگاه در دوران آموزش غير حضوري داير نيست.

· خوابگاه دانشجويي به تمامی دانشجویان روزانه و شهريه پرداز غیربومی خوابگاه در هنگام داير بودن آموزش حضوري تعلق می گیرد.

· دانشجویان متقاضی خوابگاه دانشجویی بایستی از طریق وب سایت دانشگاه در قسمت دانشجویان به سامانه خوابگاه به آدرس http://dorm.shahed.ac.ir​ مراجعه و ضمن مطالعه مطالب مندرج از طریق گزینه پیش ثبت نام، مدارک را در سامانه مذکور جهت اسکان بارگذاری نمایند. ضمنا در صورت داشتن هر گونه سوال احتمالی با شماره  تلفن های 51215259 و 51215273 تماس بگیرند.

 
دانلود فرم ها
 
 
 
 
​​​مخاطبین محترم می توانید جهت دریافت اخبار دانشگاه شاهد، به کانال روبیکا روابط عمومی به آدرس زیر مراجعه نمایید.

​https://rubika.ir/shahed_pr



 
​​