پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

خبر

:

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه شاهد

تعداد بازدید: 3310
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه شاهد
به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، اطلاعیه ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D. ) سال 1400 دانشگاه شاهد (گروه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) صادر شد.


بسمه تعالی

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری تخصصی (Ph.D. ) سال 1400 دانشگاه شاهد را به نکات ذیل در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید.

مراحل ثبت نام غيرحضوري:

1-   دريافت و تكميل فرم ها و تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت نام

2-   بارگذاري فرم ها و مدارك مورد نياز در سامانه ثبت‌نام دانشگاه و دريافت شماره دانشجويي

3-   مراجعه به صفحه اطلاع‌رساني دانشكده براي اگاهي از واحدهاي درسي و برنامه‌ريزي دانشكده

4-   انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه با استفاده از شماره دانشجويي دريافتي بعد از هماهنگي با دانشكده و مدير گروه بر اساس برنامه زمانبندي انتخاب واحد (http://shahed.ac.ir/education/SitePages/naad.aspx )  

5-   شركت در كلاس هاي غيرحضوري با استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه بر اساس تقويم آموزشي دانشگاه (  http://shahed.ac.ir/oaa/SitePages/calender_edu.aspx ) (در صورت هرگونه تغيير در نحوه ارائه دروس متعاقبا اطلاع رساني مي شود)

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:

1-   تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در آن معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد قید شده باشد.

2-   فرم الف تکمیل شده (فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد) مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد که تا تاریخ 1400/6/31 فارغ التحصیل می شوند) و بارگذاری در سامانه ثبت نام

فرم الف- مخصوص دانشجویان ترم آخر که تا 3161400 فارغ التحصیل می شوند.docxفرم الف- .docx

3-   فرم ب تکمیل شده (تعهد آموزش رایگان) برای پذیرفته شدگان دوره روزانه و بارگذاری در سامانه ثبت نام

فرم ب- فرم تعهد آموزش رایگان برای پذیرفته شدگان دوره روزانه.docxفرم ب- .docx

4-   فرم ج تکمیل شده برای پذیرفته شدگانی که موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و یا دکتری حرفه ای در زمان ثبت نام نمی باشند و بارگذاری در سامانه ثبت نام.

فرم ج- فرم پذیرفته شدگانی که موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و یا دکتری حرفه ای در زمان ثبت نام نمی باشند.docxفرم ج- .docx

5-     تصوير مدرک زبان انگلیسی معتبر از یکی از آزمونهای MSRT (MCHE)، TOLIMO IELTS   ، TOEFL و MHLE (بیش از 2 سال از اعتبار آن نگذشته باشد)- در صورت عدم داشتن مدرک زبان معتبر، فرم تعهد شرکت در کلاسهای زبان مورد تایید دانشگاه تکمیل و بارگذاری شود)

(فرم د- فرم تعهد شرکت در کلاس های زبان مورد تایید دانشگاه)

فرم د.docxفرم د.docx

6-   تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

7-    تصوير کارت ملی (پشت و رو)

8-   تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 18 و 19 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری "Ph.D." نیمه متمرکز سال 1400 مشخص کند (مخصوص برادران).

تذکر مهم: پذیرفته شدگان مشمول (مخصوص برادران) بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir/prtl مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام نمایند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02151215242 (کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

9-   تصویر معرفی نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن، برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان رسمی ـ قطعی و رسمی ـ آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

10-   تکمیل کارنامه سلامت جسم  در (https://portal.saorg.ir/physicalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

11-   تکمیل کارنامه سلامت روان  در (http://portal.saorg.ir/mentalhealth )

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان  بايد کد تایید دريافت شده را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

12-  تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید در آدرس https://payesh.digisurvey.net/0aqr8

13-  فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر): صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر  ملزم به  تکمیل و بارگذاری اين فرم  در سامانه ثبت نام هستند. دقت شود كه تصوير کارت ایثارگری نيز در اين فرم درج شود.

(فرم اطلاعات دانشجويان شاهد و ايثارگر)

           فرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.docفرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر.doc

صفحه اطلاع‌رساني دانشكده ها:

پذيرفته شدگان گرامي به منظور اطلاع از برنامه درسي و آموزشي خود باید به شرح جدول ذیل به سایت دانشکده مربوط مراجعه و در صورت هر گونه سوال می­توانند به آی دی روبیکا کارشناس مربوط پیام و یا درساعات اداري با شماره تلفن کارشناس مربوط در دانشکده تماس بگیرند. همچنین پذیرفته شدگان می توانند در گروه های روبیکا که توسط هر گروه آموزشی ایجاد شده و آدرس آن از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی شده عضو و با مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشند.

جدول (1): صفحه اطلاع رساني و شماره تماس كارشناسان دانشكده ها

نام دانشکده

آدرس سایت دانشکده

نام کارشناس

آی دی روبیکا

شماره تلفن

فنی و مهندسی

http://shahed.ac.ir/FaniMohandesi/SitePages/ettelaieye%20amoozeshi.aspx

خانم برات زاده

@Baratzadeh2087

02151212087

هنر

http://shahed.ac.ir/Honar/SitePages/edu-etelaiye.aspx

خانم موسوی

@Arteducation

02151212545

09190985343

علوم پایه

http://shahed.ac.ir/OlumPayeh/Pages/FacultyOfBasicScience.aspx

آقای برزگر

خانم قادری

@Shahed_Bsc_Edu

@Asrap1390

02151212216

02151212214

علوم کشاورزی

http://link.shahed.ac.ir/527daf

آقای مشاکریمی/خانم زروج

@Majidmkarimi00

@Manizhehjarvaj

02151212342

علوم انسانی

http://shahed.ac.ir/hum/Pages/home.aspx

 

مطابق فایل اطلاعات کارشناسان و گروه روبیکا علوم انسانی در ذيل جدول

پردیس خودگردان

http://shahed.ac.ir/PardisKhodgardan/Pages/Home.aspx

آقای قاسم خواه

@Shahed_Bsc_Edu

02166952210

02151212210

(فایل اطلاعات کارشناسان و گروه روبیکا علوم انسانی)

اطلاعات کارشناسان انسانی+گروه روبیکا.docxاطلاعات کارشناسان انسانی+گروه روبیکا.docx

بارگذاري مدارك و فرم ها در سامانه ثبت نام و دريافت شماره دانشجويي (ثبت نام اوليه):

1-   ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته شدگان می بایست در روزهای سه شنبه تا جمعه مورخ 1400/06/02 تا 1400/06/05، از طریق سامانه (http://sabt.shahed.ac.ir/) نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم های مربوط اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم های مربوط برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد. پذیرفته شدگان برای ورود به سامانه ثبت نام بایستی از نام کاربری "کد ملی"  و رمز عبور "کد ملی" استفاده نمایند. به عنوان مثال اگر کد ملی شما 0082981431 است كاربري و رمز عبور  شما هردو 0082981431 خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، مدارک و فرم های مربوط می توانید در ساعات اداري با شماره تلفن 51215244 (رئیس اداره پذیرش و دانش آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

2-   پذیرفته شدگان محترم لازم است؛ فرم های مذکور در مدارک مورد نیاز این اطلاعیه را به صورت تایپ شده تکمیل و آنها را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

3-   بعد از تایید نهایی و ارسال اطلاعات توسط پذیرفته شدگان محترم کارشناسان دانشگاه نسبت به بررسی مدارک اقدام نموده و در صورت نقص مدرک از طریق سامانه ثبت نام آن را اطلاع رسانی می نمایند. پذیرفته شده محترم می بایست حداکثر طی 1 روز کاری نواقص را برطرف نموده و مجددا از طریق همین سامانه نسبت به رفع نقص خود اقدام نماید. در غیر این صورت ثبت نام آنها لغو خواهد شد.

4-   در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

5-   در صورت تاييد ثبت نام اوليه، شماره دانشجويي در اختيار پذيرفته شده محترم قرار مي گيرد كه با استفاده از آن مي توانند نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشي دانشگاه اقدام نمايند.

6-    فرايند ثبت نام اوليه و بارگذاري مدارك در روزهای سه شنبه تا جمعه مورخ 1400/06/02 تا 1400/06/05 انجام می پذیرد.

7-   پذیرفته شدگان محترم برای هر گونه سوال فنی در خصوص سامانه ثبت نام می­توانند با شماره تلفن 51215044 (کارشناس اداره فناوری و اطلاعات) تماس بگیرند یا پیام خود را از طریق آی دی روبیکا @MA_Hojatpanah ارسال نمایند. همچنین امکان دادن پیام از طریق سامانه ثبت نام به کارشناس محترم فناوری اطلاعات دانشگاه نیز وجود دارد.

انتخاب واحد و اخذ دروس

1-   كليه پذیرفته شدگان موظفند پس از ثبت نام اولیه و بارگذاري مدارك به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشی دانشگاه سامانه ناد- (بعد از هماهنگي با استاد راهنما يا مدير گروه) نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس نيمسال طبق برنامه زمان بندی انتخاب واحد مندرج در سایت دانشگاه به آدرس http://shahed.ac.ir/education/SitePages/naad.aspx اقدام نمايند .

2-   آدرس هاي  سامانه آموزشي دانشگاه به شرح زير بوده و راهنماي انتخاب واحد از طريق لينك  http://shahed.ac.ir/education/SiteAssets/SitePages/naad/help.pdf

 قابل دسترسي است.

http://std.shahed.ac.ir:7001/Student/

http://std2.shahed.ac.ir:7001/Student/


    3-  کد کاربری شما براي ورود به سامانه آموزشي شماره دانشجویی بوده و رمز عبور شما شماره دانشجویی+ پنج رقم سمت راست شماره شناسنامه  است. در صورتي كه تعداد ارقام شماره شناسنامه كمتر از 5 رقم باشد به ازای کسری رقم شناسنامه بعد از شماره دانشجویی صفر قرار مي گيرد.


به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012  و شماره شناسنامه 211 باشد. رمز عبور : 87215101200211 خواهد بود.

اگر تعداد ارقام شماره شناسنامه بیشتر از 5 رقم باشد می بایست 5 رقم سمت راست شماره شناسنامه منظور شود. به عنوان مثال اگر شماره دانشجویی 872151012 و شماره شناسنامه 00115426875 باشد کلمه عبور : 87215101226875 خواهد بو

برای دانشجویانی که دارای شماره شناسنامه نیستند از کد ملی آنها به عنوان شماره شناسنامه برای ایجاد رمز عبور استفاده می شود.

4-   پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان بايد نسبت به پرداخت شهریه ثابت خود قبل از انتخاب واحد از طریق سامانه آموزشی اقدام نمایند. شهریه دانشجویان دوره نوبت دوم و پردیس خودگردان سال 1399 از طریق آدرس زیر قابل دسترس است. دانشجویان دوره نوبت دوم و پردیس خودگردان بایستی این شهریه را به صورت علی الحساب پرداخت نمایند. شهریه دقیق بر اساس مصوبات هیات امنا متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

http://shahed.ac.ir/gradoffice/SiteAssets/SitePages/shahrie/shahrie99.zip

5-   در صورت هرگونه سوال در خصوص انتخاب واحد می توانید با کارشناس دانشکده (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) تماس بگیرید. همچنین در صورت هرگونه سوال و ابهام در خصوص دروسی که باید اخذ شود می توانید از طریق گروه روبیکا (مندرج در بخش اطلاع رسانی دانشکده های این اطلاعیه) با کارشناس/ مدیر محترم گروه آموزشی مربوط در ارتباط باشید.

شركت در كلاس هاي غيرحضوري

1-   تاريخ شروع کلاس ها برای دانشجویان جدید الورود از روز شنبه 20 شهریور 1400 بوده و شركت در کلاس ها نیز به صورت غیر حضوری (مجازي) و از طریق سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه  به آدرس ( lms.shahed.ac.ir) خواهد بود.

2-    پیش نیاز حضور در کلاس های مجازی دانشگاه بارگذاري مدارك در سامانه ثبت نام و نيز  انتخاب واحد در سامانه آموزشی دانشگاه (ناد) است.

3-   نام کاربری دانشجویان برای ورود به سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه، شماره دانشجویی و کلمه عبور، "شماره ملیp" می باشد. (برای نمونه کلمه عبور دانشجو با شماره ملی 0075072508 برابر p0075072508 خواهد بود)

4-   اطلاعات، زمان‌بندي، نرم افزارهاي جانبي و فايل هاي راهنماي لازم براي استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه در آدرس( http://shahed.ac.ir/education/SitePages/elearning.aspx )در دسترس است. توصيه مي شود پذيرفته شدگان فايل های راهنما به دقت مطالعه فرمايند.

5-   پذیرفته شدگان گرامي در صورت وجود مشكل فني در خصوص استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي دانشگاه مي توانند با کارشناسان فناوری اطلاعات مربوط به دانشکده خود طبق جدول 2 تماس حاصل نمايند. توجه شود اين شماره صرفا پاسخگوي مسائل فني استفاده از سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي بوده و براي سوالات آموزشي با ساير شماره هاي در نظر گرفته شده در اين اطلاعيه تماس حاصل شود.   

جدول (2) : اطلاعات کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه به تفکیک هر دانشکده

دانشكده

نام

نام خانوادگی

تلفن داخلی

آی دی روبیکا کارشناس

علوم ​ انساني

 

سید احمد

حسینی

02151215041

@Sahosseinii

رامین

تقی پور

02151212431

@Hum_Admin

مهدی

شعاعی

02151215037

@m_shoaei

علوم پایه

مسعود

محمدی زاده

02151212209

@SHAHED_BSC_IT

رضا

سلیمی

02151215034

@Reza8704

سعید

رستم زاده

02151215039

@saeed_rostamzadeh

فنی مهندسی

ندا

رحمنی

02151212060

@Shahed_eng_it

علی

ایزدی نیا

02151212060

@Shahed_eng_it_0

کشاورزی

نظرعلی

جعفرپور

02151212345

@engjafarpour

رضا

عابدینی

02151215038

@rezaabedini67

هنر

سادنا

یوسفی

02151212507

@syousefi2020

محمد علی

حجت پناه

02151215044

@MA_Hojatpanah

 

ساير نكات:

1-   دانشگاه تعهدی مبنی بر پرداخت وام به دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ندارد. لیکن در صورت تامین اعتبار لازم از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مساعدت مبنی بر پرداخت وام انجام خواهد شد.

2-   بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته شدگان محترم صادر خواهد شد که در خصوص نحوه و زمان بندی دریافت آنها از دانشکده مربوط متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

3-   بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

خوابگاه دانشگاه در دوران آموزش غير حضوري داير نيست.

خوابگاه دانشجويي به تمامی دانشجویان روزانه و نوبت دوم غیربومی خوابگاه در هنگام داير بودن آموزش حضوري تعلق می گیرد.

به دانشجویان پردیس خودگردان خوابگاه تعلق نمی گیرد.

دانشگاه خوابگاه متاهلی ندارد.

4-     داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان پذیرفته شده اند و ارگان صادر کننده آنان به ترتیب بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا ستاد کل نیروهای مسلح می باشد، در زمان ثبت نام نیازی به ارایه تائیدیه سهمیه ثبت نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تایید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشد.

5-   ثبت نام معرفی شدگان دارای مغایرت معدل (معدل اعلام شده به سازمان سنجش) لغو و نتیجه به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.