دفتر تحصیلات تکمیلی
Homeصفحه اصلی SiteMapورود اعضاء SiteMapنقشه سایت ContactUs ارتباط با ما  RSSRSS- خبرخوان      [ English ]
دفتر تحصیلات تکمیلی
جستجو
  • معاونت آموزشی
  • صفحه اصلی
  • اخبار و اطلاعیه ها
  • پیام مدیر تحصیلات تکمیلی
  • تماس با مدیر کل و کارکنان دفتر
  • آیین نامه ها و مصوبات
    • وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
    • وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی
    • سقف سنوات قانونی رشته ها
    • آیین نامه های عمومی وزارتین
    • شهریه های مصوب دوره تحصیلات تکمیلی
  • شورا ها و کمیسیون ها
  • ارایه خدمات حین تحصیل
    • صدور گواهی اشتغال به تحصیل
    • صدور گواهی رتبه
    • مهمانی ترم و مهمانی تک درس
    • انصراف از تحصیلاخیرا انتخاب شده
    • درخواست مرخصی تحصیلی
  • پایان نامه / رساله و دفاع
    • پایان نامه / رساله وزارت علوم
    • پایان نامه / رساله وزارت بهداشت
  • ارایه خدمات دانش آموختگی
    • صدور گواهی رتبه،معدل و واحد های گذرانده شده
    • صدور دانشنامه دانش آموختگی و ریزنمرات تاییدشده
    • صدور گواهی موقت دانش آموختگی
  • دفترمقام معظم رهبری
  • ریاست جمهوری
  • درگاه ملی
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • سازمان سنجش آموزش کشور
  • مرکزسنجش آموزش پزشکی
انصراف از تحصیل
​​

انصراف از تحصيل دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري:
 
طبق آيين نامه های آموزشي دوره های کارشناسی ارشد، دکتری و دستیاری، دانشجو مي تواند به هر دليل از تحصيل خود، اعلام انصراف نمايد. در اين صورت باید، درخواست انصراف خود را به موسسه تسليم نمايد. 
چنانچه دانشجو پیش از اتمام فرصت يك ماهه از تاریخ ارايه فرم انصراف به دانشگاه، درخواست خود را پس نگيرد، دانشگاه نسبت به صدور گواهي انصراف قطعی، اقدام خواهد نمود.
دانشجویان ذکور مشمول، در صورت انصراف از تحصيل باید سریعاً خود را به اداره وظيفه عمومي، معرفي نمايند.
 

تذكر:
 1- دانشجوی انصرافی، موظف است به تعهداتی که سپرده عمل نماید تا بتواند؛ ريز نمرات دروس گذرانده و مدارك ثبت نامي را از دانشگاه، تحويل  گيرد.  

 2- دانشجوی انصرافی درصورت تسویه حساب کامل با دانشگاه، می تواند مجدداً در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور، شرکت نماید.
 

فرايند:
 1- دريافت و تکمیل فرم انصراف از تحصیل.

لینک دریافت فرم درخواست انصراف از تحصیل


2- تایید فرم تكميل شده توسط معاون آموزشي و تحصیلات تکمیلی دانشكده و ارسال آن به دفتر تحصيلات تكميلي دانشگاه.

3- تاييد مدير كل دفتر تحصيلات تكميلي (یک ماه پس از ارایه فرم درخواست انصراف از تحصیل ) و ثبت انصراف قطعي دانشجو در سيستم آموزش.

4- دریافت فرم تسويه حساب از دفتر تحصیلات تکمیلی و انجام تسویه حساب با کلیه واحدهای دانشگاه و ارایه فرم تکمیل شده به این دفتر (پس از ثبت، انصراف قطعی درسیستم آموزش دانشگاه).

5- عودت مدارك دانشجو با رعایت بند یک، تذکرات فوق.

6- دریافت نامه جهت ارایه به نظام وظیفه (ویژه دانشجویان ذکور مشمول).
 
false,false,1
Shahed.ac.ir
© حق نشر دانشگاه شاهد.
دانشگاه مسئول محتوای دیگر پایگاه ها نیست.
صفحه اصلی | ورود اعضاء | تماس با ما | درباره ما | نقشه سایت | راهنمای تلفن ها