پرش از دستورهای نوار
رد کردن تا محتوای اصلی
جابجایی به بالا
ورود به سامانه

دفتر امور مراکز تحقیقاتی

:

سالن کنفرانس شهید مطهری

​​​​​​​​​​​​
عکس 1.jpg 
دستورالعمل بهره ­برداری از سالن اجتماعات شهید مطهری ستاد مراکز تحقیقاتی دانشگاه


در راستای تعامل بیشتر با مراکز آموزشی و پژوهشی خارج از دانشگاه، نظام ­مندنمودن و تسهیل امور مرتبط با همایش­ها، سمینارها و برنامه­های علمی، فرهنگی و آموزشی واحدها و مراکز تابعه دانشگاه و بهره وری حداکثری از امکانات موجود، دستورالعمل بهره­برداری از سالن اجتماعات شهید مطهری به شرح زیر تدوین میگردد.

ماده 1- امکانات سالن:

-    سالن اجتماعات شهید مطهری با ظرفیت 90 نفر  و مجهز به سیستم صوتی، ویدئو پروژکتور ونمایشگر و اینترنت بی­سیم  در طبقه پنجم ساختمان ستاد مراکز تحقیقاتی دانشگاه واقع شده است .

ماده 2- رزرو سالن:

1- متقاضیان داخل دانشگاه حداقل یک هفته و متقاضیان خارج از دانشگاه حداقل 20 روز قبل از تاریخ برگزاری، درخواست خود را شامل جزئیات برنامه، تاریخ برگزاری، موضوع و اهداف برنامه و تعداد نفرات به معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه ارسال نمایند.

2- لازم است واحد متقاضی یک نفر را به عنوان نماینده جهت هماهنگی به معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه معرفی نماید.

3- بررسی درخواست­ها  و ارائه پاسخ لازم ظرف مدت 3 روز کاری انجام خواهد گرفت.

ماده 3- هزینه ها :

-   هزینه اجاره سالن برای متقاضیان خارج از دانشگاه  تا دوساعت مبلغ10/000/000 ريال  و به ازای هرساعت اضافه مبلغ 2/000/000 ريال و برای جلسات روزانه (8ساعت) مبلغ 30/000/000 ريال می باشد.

2-       هزینه ­های جاری از قبیل پذیرایی بین جلسات، نهار و اقلام مصرفی به عهده واحد برگزار کننده خواهد بود.

-       هزینه اجاره سالن برای متقاضیان داخل دانشگاه ، 40 درصدتعرفه­های مندرج در  بند 1 ماده 3  می باشد.

4-       هزینه اجاره برای اجرای برنامه های مشترک واحدهای تابعه دانشگاه با مراکز خارج از دانشگاه ، 60 درصدتعرفه­ های مندرج در  بند 1 ماده 3  می باشد.

ماده 4- ضوابط عمومی بهره­برداری از سالن :

-    در صورت وجود درخواست­های همزمان، اولویت با برنامه های واحدهای تابعه دانشگاه است.

-    رعایت مقررات و ضوابط دانشگاه  درخصوص پخش موسیقی و نمایش، رعایت پوشش مدعوین و همچنین سایر شئونات اخلاقی و اسلامی الزامی است.

-    هرگونه تبلیغات قبل از اخذ موافقت کتبی  دانشگاه مجاز نمی باشد.

-    متقاضیان باید مجوزهای لازم را از مراجع ذی­صلاح اخذ کرده باشند.

-    برگزاری نمایشگاه در سطح محدود باهماهنگی قبلی و در مکان مشخص امکانپذیر است.

-    سالن حداکثر 2 ساعت قبل از شروع برنامه در اختیار برگزارکنندگان قرار می­گیرد. درصورت نیاز به آماده­­ سازی و انتقال وسایل مورد نیاز به سالن، متقاضی می تواند با هماهنگی مدیریت از 24 ساعت قبل اقدام نماید. کلیه وسایل بلافاصله پس از پایان برنامه باید از سالن خارج شود.

-    در صورت ایجاد خسارت در طول برگزاری برنامه، واحد برگزار کننده موظف به جبران آن می­باشد.

-    انجام کلیه امور پذیرایی، خدماتی، حمل و نقل وحفاظت از لوازم، به عهده برگزارکنندگان است.​​

9- فرم+درخواست.docxفرم+درخواست.docx

Copy of عکس 2.jpgعکس 3.jpg